Luna Dude

Na ruim een jaar wachten is dit wel teleurstelllend. 4x de oorspronkelijke prijs, ongeacht de specs.

Dit ding gaat ongekend floppen….

Een Vostok van $200,-
Is een hele andere doelgroep

Niks over van de leuke details van het originele design zoals de off side secondes in de maan.

Nu is het gewoon een overpriced microbrand horloge. Zelfs de GMT functie is weg… handig ook nu die GMT bezel zonder de bijbehorende wijzer. We stoppen er gewoon een Selita in dan kunnen we deze belachelijke prijs rechtvaardigen.

Zo moeilijk is het volgens mij ook niet om een fabrikant te vinden die voor dit soort prijzen een custom bezel en wijzerplaat erin wil hangen.

Muchos succesos voor de mensen die hier in trappen.

2 likes

Ole Dokka kent geen schaamte. Wat een afgang gelukkig was ik al snel uitgestapt. Dit zag je van kilometers aankomen. Het is een grote aandachtsgeile geldwolf.

Ik denk dat hij elk wc papiertje signeert met Ole Dokka voor hij afveegt.

1 like

Iemand nog een reservering nummer nodig :joy::joy: ik niet meer.

2 likes

Ik kreeg ook net de mail.
U haalt letterlijk de woorden uit mijn mond.
Teleurstellend …

Jip … Wat een koekwaus :rofl:

If not Vostok then put it somewhere where the sun don’t shines :slight_smile:

3 likes

Zag trouwens net dat je ook nog bij moet betalen voor andere straps….

Moet wel toegeven, hij durft wel de Ole Dokka

3 likes

Een van TIEN (?!???) en daar heb ik dan weer een gemodde variant van thuis liggen ?

(Of mis ik iets ?)

2 likes

Hahaha ja klopt Jos. Ik heb die limited uit elkaar gepleurd en hem in die toffe 170 kast gedaan.

1 like

1 like

Model: Mars Dude by Aramar

Movement: Russian 2416 automatic movement

Functions:
hour and minute
date
second hand
Case: 316L stainless steel
Back: 316L stainless steel
Bezel: 316L stainless steel with engraved diving dots
Case diameter without crown: 40 mm
Height: 13 mm
Lug to lug length: 46 mm
Lug width 18 mm
Weight: 170 g including the metal bracelet
Crown: screw down
Dial: Black with unique Mars Dude design, luminous dots
Hands: Luminous
Crystal: Domed plexiglass
WaterRes: 200 metres/666 feet 20 ATM acc. to DIN
Bracelet: 316L stainless steel bracelet

The Vostok Mars Dude is designed by Aramar and made by Vostok in Russia. Only 10 watches available!

Jos dit stond op de webside van Aramar .

Ah.
Er liggen er nog 10 op VOORRAAD.
Dacht even dat dat de oplage was (en dat @Mipnick daar er dus eentje van in de verbouwing had gedaan)

:slight_smile:

Hoefden niet vooruit te betalen. Dus niets aan de hand. Olé had kwaliteits afspraken gemaakt. Meranom en vostok zijn hun afspraken niet nagekomen. En Olé wilde geen concessies doen aan kwaliteit.

1 like

Ole is vooral helemaal doorgeslagen.

Ik denk niet dat hij er 987 verkocht krijgt nu…
Belachelijke zogenaamde upgrade.

Alsof het moeilijk is om een horloge merk te vinden die voor dat soort geld een custom bezel en wijzerplaat erin zet…

Volgens heeft HF dat al jaren voor elkaar met de HFLE voor een stuk minder knaken

Zijn naam is niet Dokka maar Ole (komop!) Dokken.

1 like

Klopt er waren er 10 gemaakt , staat al lang niet meer op de side . Ze zijn verkocht .
Er zijn 10 dials gemaakt . de rest zoals uurwerk , case , bezel , bracelet is gemaakt door Vostok .

1 like

Zo kan het ook…

3 likes

Kennelijk heeft de fabrikant de losse onderdelen op de website gezet, mocht je hem zelf willen maken.
https://meranom.com/en/index.php?route=product/search&search=Cosmodiver&filter_name=Cosmodiver

5 likes

Ik heb maar een setje besteld :joy:

2 likes