Even dit topic weer nieuw leven in blazen.
Cheers!
Mooi horloge deze Bulova Lunar Pilot!
Het kan zijn dat binnenkort mijn “vaste” juwelier dealer van Bulova wordt en vooruitlopend hierop heb ik min of meer toegezegd dat ik dan een Lunar Pilot bij hem ga bestellen.
Het dealerschap van Bulova komt in de plaats van het dealerschap van Tissot dat hij vorig jaar helaas is kwijtgeraakt.
Dank Hans! en wat leuk om van je te horen.
Inderdaad een heel fijn horloge. Ik kan hem je van harte aanbevelen. Dit is mijn derde Lunar Pilot in de loop der jaren, maar mijn eerste uit de Archieve Series (een soort van Special Edition, zonder datum en hoog gepolijst). Ben er erg blij mee en draag hem regelmatig. Ook goed af te lezen als je ouder wordende ogen hebt.
Mooi; zo aan die bruine band!
Het is weer Lunar Pilot Wednesday dus reden om dit topic weer eens naar boven te trekken.
Het blijven leuke horloges met wel degelijk een interessant verhaal!
Laat ze zien hier mannen! Ook de NA van Hans @HansT is hier meer dan welkom!
Fijne dag gewenst en tot de volgende keer!
Dank je wel!
Meteen maar een foto van m’n mooie Bulova Lunar Pilot, samen met de Maanlander (Apollo 15), de Lunar Pilot wagen en commandant David Scott die het beroemde Bulova horloge droeg.
Mooi Hans en dankjewel voor het posten!
Dus ik zat vandaag toevallig helemaal goed ??!?
Hahaha…inderdaad ja! Maar toch net niet helemaal, want je hebt die foto niet hier in mijn rubriek gepost…
Oef…die band staat erg goed op deze lunar pilot.
Wil je mij vertellen welke band dat is aub
Dank je wel!
Het is een bruine Hirsch Grand Duke band, water resistant, kalfsleder/alligator embossed. De prijs was €67,00.
Echt mooi!
Even op zaterdag een sfeerfoto van m’n Lunar Pilot “in de wolken”.
@daffie, David heeft een prachtige Lunar Pilot met meteoriet, een foto van deze Lunar Pilot zou hier ook op z’n plaats zijn👍🏻 (al is het nu geen woensdag😊).
Prachtig Hans. Mooie foto ook.
Ach het voelt als woensdag dus vooruit…nog een sfeerfoto dan maar…grey on grey
Mooie foto Hans!
Hoi David,
Deze versie had ik nog niet gezien. Erg mooi!
Thx kerel!