Lunar Pilot Wednesday

Hahaha…inderdaad ja! :+1: Maar toch net niet helemaal, want je hebt die foto niet hier in mijn rubriek gepost… :sweat_smile:

1 like

Oef…die band staat erg goed op deze lunar pilot.
Wil je mij vertellen welke band dat is aub :+1:

2 likes

Dank je wel!

Het is een bruine Hirsch Grand Duke band, water resistant, kalfsleder/alligator embossed. De prijs was €67,00.

2 likes

6 likes

Echt mooi! :ok_hand:

1 like

Even op zaterdag een sfeerfoto van m’n Lunar Pilot “in de wolken”.

@daffie, David heeft een prachtige Lunar Pilot met meteoriet, een foto van deze Lunar Pilot zou hier ook op z’n plaats zijn👍🏻 (al is het nu geen woensdag😊).

5 likes

Prachtig Hans. Mooie foto ook. :ok_hand:

Ach het voelt als woensdag dus vooruit…nog een sfeerfoto dan maar…grey on grey :grinning:

7 likes

Mooie foto Hans!:ok_hand:

2 likes

Hoi David,

Deze versie had ik nog niet gezien. Erg mooi!:ok_hand:

2 likes

Thx kerel! :+1:

2 likes

Even een post in mijn eigen topic.:slightly_smiling_face:

Fijne avond gewenst en fijne Hemelvaartsdag!

Cheers!:beers:

7 likes

7 likes

6 likes

Reis naar de maan met Lunar Pilot op de muziek van Rachmaninov (deze ben ik aan het oefenen :blush:)

6 likes

Blijft een beauty David! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Hoi Hans, welk stuk is het van Rachmaninov, dan ga ik het luisteren. :slightly_smiling_face:

1 like

Het is prelude Opus 23 no. 5. Er zijn opnamen te vinden waar Rachmaninov dit zelf speelt, dat vind ik de mooiste uitvoering. Veel plezier, ik hoop deze prelude later een keer zelf op te nemen om op YouTube te plaatsen.

1 like

Dankjewel Hans! Ik ga het beluisteren. Ondertussen wens ik je een fijn lang weekend toe.:four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

1 like

Deze wilde ik gister plaatsen maar helemaal vergeten.

Vandaag maar even compenseren dan😎 (alleen voor het horloge).

3 likes

Mooi! Zeer mooi!:ok_hand::slightly_smiling_face: