Lunar Pilot Wednesday

Hier maar weer eens die van mij posten! :slightly_smiling_face:

Fijne dag gewenst!:four_leaf_clover:

4 likes

Al meer dan een jaar keek ik met een schuin oog naar de 43,5mm Lunar Pilot. De geschiedenis kende ik tot die tijd niet. Ik ben niet van impuls aankopen meestal dus heb mezelf voorgenomen te testen of ik het horloge wellicht zou vergeten. Niet dus, nadat ik er één in het blauw zag leefde het weer op. Maar zou het horloge werkelijk zo mooi zijn en passen op mijn 17,5 cm pols?
Gisteren de knoop doorgehakt na tig YouTube reviews kijken. En vandaag bood @Vito72 aan het horloge dan maar meteen langs te brengen i.p.v. het te versturen. Een heel leuke ontmoeting met een heel fijn mens en een fantastisch horloge! Draagt prima op staal, absoluut niet te groot. Maar vooral de wijzerplaat is indrukwekkend. Verder is de afwerking top en uiteraard het 262 kHz kwarts uurwerk bijzonder.

Ok, de woensdag is net voorbij maar dat deert niet! Ben er heel erg blij mee!

Foto van deze middag, net na de aankoop.

11 likes

Gefeliciteerd met de Lunar ik draag m zelf het liefst op leer.

7 likes

Dankjewel!

Zeer smaakvolle combinatie, ik ga zeker nog wisselen. Eerst wat ideeën opdoen…

Voorlopig verveelt de stalen band nog geen moment.

2 likes

Staat je goed! :slight_smile:

2 likes

Die band staat hem goed :+1:
Welke band is dat als ik vragen mag?

2 likes

Dank.

Fluco Dublin Racing - Cognac, 20/16mm

3 likes

Dankjewel! Draagt ook heel comfortabel op staal. De originele lederen band vind ik minder omdat de band eronder doorloopt en dan ligt ie niet meer zo mooi op de pols.
De bevestiging van de stalen band is echt heel mooi passend en afgewerkt.

2 likes

Is dit een soepele band? (Of in elk geval één die redelijk snel soepel wordt…)

2 likes

Zeker niet! :grinning:

Een beauty van een een aanwinst! :heart_eyes: Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee gewenst!

1 like

Ja band zit gelijk lekker ik kan m aanbevelen.

2 likes

Het is dan wel 1e Kerstdag maar ook woensdag…

3 likes

Ik heb die van mij helaas niet in de buurt, dus ik ben blij dat jij het goede voorbeeld geeft! Misschien dat ik de mijne er straks nog bij kan doen… na het dessert! :sweat_smile:

Fijne Kerst nog gewenst! :christmas_tree: :clinking_glasses:

1 like

Net vers binnen krijgt ie nog veel draagtijd.

Ook fijne Kerstdagen! :evergreen_tree::mx_claus:t3:

1 like

Heeft iemand ervaring met deze originele Bulova Velcro band? Behoorlijk prijzig maar als het echt goede kwaliteit is en comfortabel draagt heb ik het er eventueel wel voor over. Ik zag ook dat er goedkopere replicas verkocht worden.

1 like

Besloten voor de Fluco Dublin te gaan. Zonder racing gaatjes. Als de gaatjes door en door waren had ik het wellicht wel gedaan.
Helaas even niet op voorraad voor mijn gewenste lengte, ingeschreven…

Ook nog de duurdere peccary overwogen want daar is Rik @GMTplus1 erg tevreden over maar die is er niet in de korte uitvoering. Die heb ik met 17,5 cm pols omtrek en een lug to lug van 51mm wel nodig.

2 likes

En nu is het alweer vrijdag. Beter laat dan nooit…:sweat_smile:

3 likes

Hoi Folkert

Ik heb deze Bulova Nato band aan die van mij. Volgens mij ook origineel zo geleverd. Zijn vast ook los te koop bij Bulova.
Heel fijne band; kan ik van harte aanbevelen.:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Zeker, ze zijn origineel los te koop voor €60.

Dat wilde ik even weten! Want ik vind het een flink bedrag voor een nylon band en heb wisselende ervaringen met zulke banden. Niet alleen qua stof maar ook qua stiksels die soms ruw afgewerkt zijn.

N.B. De mijne (96K111) is origineel geleverd met staal en lederen NATO, beiden heel comfortabel. Maar afwisseling is altijd leuk, dit horloge kan veel combinaties aan.

1 like

Toch niet mijn ding denk ik… teveel band materiaal…

Ik ga voor leer… bedankt voor je toelichting Henri! @BaytLif

N.B. Plaatje van Reddit

1 like