Graag gedaan uiteraard! Leer is uiteraard ook prachtig. De Nato die jij op de foto laat zien is overigens niet dezelfde als ik heb. Die heb ik ook ooit gehad bij mijn vorige Lunar Pilot; echt een lelijk ding vind ik. Die van mij op de foto’s vind ik veel mooier, maar is helaas net te kort voor mijn brede pols. Hij haalt het maar net op de uiterste stand zo’n beetje. Ik laat hem erop omdat hij wel lekker zit verder en bij het horloge hoort.
Is dat deze?
Die ik nu heb en fijn vind zie je op de foto’s bovenstaand aan mijn horloge.
Die jij laat zien is het bandje waarover ik het had, die ik vroeger in bezit had en niet fijn vond.
Dit is het horloge en band exact zoals ik heb:
Poeh, goed dat ik 'm niet besteld heb! Dankjewel!
Jouwe is inderdaad een echte NATO zonder klittenband. Vraag is alleen of die ook los te bestellen is…
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Mijn horloge kwam aan die band en dat liet ik zo. Ik ben er blij mee.
Maar je zei dat je voor leer gaat. En dat is ook prachtig vind ik; daarin zijn zoveel mogelijkheden. Zelf zou ik dan voor een platte bruine band gaan in vintage stijl bij dit specifieke horloge.
Succes met kiezen!
Fluco op advies van @Sjaak en daar lees ik ook veel positiefs over. Zit nog te dubben over congac of donker bruin en wel of geen racing gaatjes. Platte band sowieso.
Zo’n bandje met “flos” touwtjes vind ik dan weer net te jaren 50/60 en het horloge is echt jaren 70 vintage.
Bedankt voor deze foto! Is mij helemaal duidelijk nu dat deze kleur inderdaad heel goed past!
Alleen vreemd dat er 2 lengte maten vermeld staan maar je niets kunt kiezen op de website.
Helaas is de Dublin Racing alleen in M verkrijgbaar, de gewone Dublin in M en S.
En zoals je op onderstaande foto kunt zien heb ik echt S nodig met dit horloge i.c.m. mijn pols omtrek.
Een Hirsch S bandje op de Lunar Pilot…
Supergaaf horloge!
Bij die van mij stond net de minute chrono (dial op 9 uur) Zo rond de 20 minuten. Beetje vreemd. Chronograaf gereset, en nu staat ie weer mooi op de 60.
Uh oh…Het lijkt erop dat de chrono minutehand stil gaat staan op de 15 minuten. Veel voorkomend probleem?
Ik heb het met die van mij nog niet gehad. Misschien een ander hier?
Ben net langs de juwelier geweest. Moet even terugkomen met het doosje en het garantieboekje. Helaas is het garantieboekje niet ingevuld.
Tip: Koop geen horloges bij Amazon om wat geld te besparen. Lekker bij de lokale juwelier doen, en zeker niet uit het buitenland. Bespaard je een hoop gezeur.
Zojuist mijn chronograaf gestart… laat het straks weten.
N.B. Heb de Lunar Pilot nu 1 maand en hij is 1/3 seconde voor gaan lopen. Grofweg +4s/jaar, heel nauwkeurig!