LUWE

Uitstekende ervaring gehad met @LUWE. Heel correct gecommuniceerd & onderhandeld, en vervolgens snel verzonden en goed ingepakt.

Geen enkele opmerking over de hele ervaring, gewoon top!

Horloge verkocht aan Luwe… verzenden naar Oostenrijk? Euh?

De post blijkt daar goed betrouwbaar, en na prettige communicatie met Luuk gewoon goed verzekerd verstuurd. Al met al een prettige ervaring. Zou zo weer verkopen aan hem. :+1::+1:

Deal gehad met LUWE aka Luuk.
Prima no-nonsense transactie!

Super goede ervaring met Luke (@LUWE) gehad.
Horloge zonder problemen verstuurd naar Oostenrijk.
Kan hem iedereen aanraden :+1:t2:

Met Luwe deal gemaakt. Vlotte communicatie en afhandeling. Leuk contact. Beslist een aanrader!

Prachtige Omega Aqua Terra van Luke (@LUWE) gekocht.
Was al een tijd op zoek en had een gezocht post aangemaakt.
Luwe had een prachtig exemplaar van de 2503.34.00 in de verkoop.
Timing was niet helemaal optimaal aan mijn kant, maar Luke heeft geduld met me gehad.
Soepele transactie en prettige communicatie! :+1:t4

Recent een mooie deal mogen maken met @LUWE.

Erg prettig en duidelijk contact via HF en vanuit Oostenrijk verzonden met priority is gewoon top! :+1:

Longines overgenomen van @LUWE. Topstaat en goeie deal. Aanrader!

Net een mooie Longines Hydroconquest quartz 39 mm van Luke @LUWE binnen gekregen. Soepele transactie en mooi horloge. Blij mee!

Vandaag na een prettig contact met @LUWE mijn full metal G Shock vanuit Oostenrijk toegekregen.

Klare, heldere communicatie en razendsnelle verzending. Ik ben heel blij en kan deze man alleen maar aanraden!

Horloge verkocht aan @LUWE. Een prettige ervaring en een vlotte deal! Horloge met weinig moeite verzonden naar Oostenrijk :+1:

Vandaag een schitterende Breitling binnen gekregen. Ondanks mijn voorzichtige houding en vele vragen, altijd geduldig en vol begrip antwoord gekregen. Bedankt!!

Horloge verkocht aan Luwe. Vlotte communicatie en afhandeling. Aanbevolen.:+1:

Ik heb een horloge gekocht van LUWE. Contact verliep heel prettig. LUWE reageert snel op berichten,
zijn product omschrijving klopte en de betaling en afhandeling verliepen ook lekker vlot.
Kortom, een absolute aanrader!

Hier ook een prettige ervaring met @LUWE.
Horloge van hem overgenomen, was als omschreven en zeer snel in huis vanuit Oostenrijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer fijne ervaring gehad met @LUWE
Vlotte communicatie en snelle betaling.

:+1:t4::+1:t4:

Horloge verkocht aan Luke. Super snelle betaling. Communicatie en verzending liepen gesmeerd (naar Oostenrijk).

Zeer fijne ervaring.

Onlangs een horloge verkocht aan @LUWE, prima ervaring :ok_hand:t2: vriendelijk contact en super snelle betaling. Veel plezier ermee :+1:t2:

Horloge verkocht aan Luke @LUWE. Zeer plezierige ervaring, snelle betaling en uitstekende en sympathieke communicatie. Kan Luke dan ook van harte aanbevelen.

Een horloge gekocht van @LUWE, een prettig persoon om zaken mee te doen. Hij doet wat hij beloofd en draait er niet omheen. Dikke plus :+1: