Luxemburg horloge land of toch niet???

Beste horloge liefhebbers…

Komende zomer (mochten we nog een periode van goed weer krijgen) ga ik samen met mijn duifje ff ertussen uit naar Luxemburg.

Schijnt een mooi land te zijn en met enige voordelen op bepaalde artikelen…

Is er iemand bekend of het ook mogelijk interessant is om daar een leuk horloge voor de collectie uitbreiding aan te schaffen??

Ik waardeer jullie input

Grt
William

2 likes

Mijn ervaring: nee niet per se. Zitten wat handelaren in het centrum van de stad, maar dat zijn gewoon GDs zoals je overal hebt. BTW is iets lager dus je zou een paar procent voordeel op nieuw kunnen halen, maar anderzijds is Luxemburg ook weer een duur land.

Ik ga er zelf dit weekend weer heen, mocht ik iets zien dat mijn mening verandert, zal ik het hier posten :slight_smile:

3 likes

Mocht iemand leuke horloge adressen weten in Luxemburg hoor ik het graag

:+1:t2:

1 like

Schroeder is een merk uit Luxemburg en heeft een winkel in de stad. Als ik me niet vergis is het goedkoopste model al wel snel 1000€+

1 like

Het beste wat het land te bieden lijkt te hebben is het gratis OV. Ook voor buitenlanders. :no_mouth: :grin:

En een neefje van me, die aan zijn haren door de LTS is gesleurd door mijn oom maar daar nu hoofd Sales van Baloise west-Europa is. En over 4 jaar met pensioen kan op zijn 57ste. :disappointed: :sweat_smile: :+1: Heeft trouwens zelf een leuke horloge-collectie; ontmoette hem laatst na een jaar of 30 weer eens. Droeg een jonge automatische Speedmaster van een type dat ik niet meteen paraat heb. Het land zelf lijkt me niet echt een opportunity om eens lekker voordelig op horlogepad te gaan. Alles behalve de benzine is er mega-duur.

3 likes

Plus 1!

Goed verhaal, lekker kort.

4 likes

Mand

2 likes

Waardevolle bijdrage weer louis :tongue:

1 like

Kort en bondig!

1 like

Tabak!

1 like