Luxtime watchwinder

Ben nog steeds op zoek naar een goede Watchwinder.

Nu kwam ik op MP een Luxtime Qube 1111 tegen.
Deze kost overal op internet 999 euro, maar bij Timeshop24 269 euro.

Kan dat? En is dat een goede winder, iemand ervaring mee?

Ziet er mooi uit en qua bediening gelijk aan de Swiss Cube van 700+ euro.

Traveler.

Ik heb er ook een.
Zelf heb ik er veel schik mee zeg maar.
Ik heb er 160 euro voor betaald volgens mij. Was ooit via duitse amazon te koop voor die prijs.

De winder is te programeren via USB. Dat werkt prima ookal is de bijgelerde software buggy. Zelf heb ik andere software via het internet gedownload.

Het zijn wel goede winders maar ik heb er een keer eentje in nieuwstaat gekocht voor 130 Euro.
Die 999 Euro klopt niet en is denk ik alleen een techniek om de interesse te vergroten.

Dat zijn ook lage prijzen ja.
Als je op het model googled kom ik alleen maar sites tegen die hem tekoop hebben voor 999 euro?

Traveler.

Hoi,

De Swiss cube ooit in mijn handen gehad maar het is gewoon een blok plastic. Voelde goedkoop aan.
Na verder zoeken kwam ik op deze uit en hij bevalt.
Ze kosten 299 euro bij diverse wegshops. Kan hem voor je regelen voor 250 euro inclusief verzendkosten.

En deze? http://www.r2watchwinder.nl - Behalve ‘betekenD’ (Ai!) wel een leuk apparaat volgens mij.

Ja, de R2 heb ik ook gezien, leuke prijs en vrij te programmeren.

Alleen de opmerking dat ie magnetisch afgeschermd is, doet mij wel wat angst inboezemen.
In hoeverre kan een WW een horloge magnetisch maken? En waarom staat het bij deze expliciet erbij en bij anderen niet?

Vooral de WW die via te koppelen zijn en via inductie elkaar opladen, roepen bij mij magnetisch gezien toch wel vragen op…

Traveler.