LV horloge - bijzondere werking

Het merk Louis Vuitton doet mij werkelijk waar helemaal niets. Het horloge vind ik overigens ook spuuglelijk. Maar… ik moet wel gezegd hebben dat het gaaf in elkaar steekt met mooie details. Voor de geïnteresseerden:

7 likes

Kudos voor het idee en de uitwerking, maar mooi is inderdaad anders

2 likes

Ik vind het zeker zeer kunstig gemaakt…maar mooi is anders :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Daar is dat dikkerdje weer.

Vind het nog steeds iets te dik voor mijn meisjespols.

Iedereen wilt tegenwoordig manufacture zijn, maar wat een vakmanschap!

1 like

Had hem nog niet eerder gezien, maar gaaf bedacht! Zou hem alleen niet zelf kopen idd🤣

2 likes

Hahah die hele advertentie is super cool! Maar het horloge is indd niet mijn smaak. Maar de kroon vind ik wel wat hebben met die schedel in het logo :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hier lijkt iemand helemaal los te zijn gegaan op mechanieken en detail. Op dat punt is het superknap gedaan. Diepe buiging voor de afwerking en creativiteit. Alleen de functie, het aangeven van de tijd, die is ietwat ondergesneeuwd. :joy:
Ik zou hem graag in het echt bekijken en bewonderen, maar hebben?

2 likes

afgrijselijk ding :neutral_face:

1 like

Waarom carpe diem? Niet memento mori of een andere kitsch zin?

Carpe diem klinkt wel wat positiever :yum:

Ik zag 'm vanmorgen voorbij komen. Vindt het echt wel een kunstwerk hoor. Tijd aflezen is niet de hoofdzaak maar nog wel mogelijk. En ook dat is een spektakel van zo’n ~15 seconden waarbij de slang beweegt en de tijd aangeeft.
Volgens mij zelfs is het zelfs een werkende zandloper (net als bij de Konstantin Chaykin Carpe Diem).

Kunstwerk om je pols in plaats van een timekeeper.

1 like

Ik vind hem wel echt gaaf hoor! Mooi is iets anders, maar wat een gaaf stukje techniek!

1 like