Lvg1

Net een breitlingsluiting met 2 bandenovergenomen van Laurens, alles perfekt verlopen. Top!!

1 like

@Anon765377536HF komt afspraken na en is een gewaardeerd lid. Aanrader.

1 like

Ik had een horloge overgenomen van Laurens, helaas zaten de extra schakels van de band er niet bij.
Horloge zelf was wel perfect.
Door prive omstandigheden heeft het een tijd geduurd maar uiteindelijk heeft hij de schakels alsnog kosteloos nagezonden.
Dus ook hier een prima ervaring met @Anon765377536HF

1 like

Van @Anon765377536HF zijn Spinnaker overgenomen voor een erg aan gename prijs. Nette communicatie en vlotte afhandeling. Topper!

1 like

Recent @Anon765377536HF benaderd, of ik zijn Tudor kon overnemen :slight_smile:
Snelle deal en dito communicatie :+1:t2: Horloge snel en prima verpakt in huis. Betrouwbaar dus, dankjewel daarvoor Laurens!

1 like

Mooie Aristo overgenomen, snelle verzending en afhandeling. En niet te vergeten, uitzonderlijk goed verpakt!
Bedankt!

1 like

Aanrader. Precies zoals aangegeven en snelle communicatie / verzending.

Top!

1 like

Een Tag Heuer overgenomen. Alles zoals beschreven en vlot binnen gekomen. Top!

1 like

Bandje overgenomen van Laurens!
Alles top! Zelfs deel van verzending teruggehad, nadat het goedkoper uitviel.
Bedankt @lvg1👍

1 like

2 de keer een deal gedaan met Laurens
Komt zijn afspraken na
Fijne gast
Aanrader :+1:

1 like

Alles volgens plan. Maw zeer goede ervaring. En tevreden met de Visodate

1 like

Aan Laurens een Watchgecko band verkocht .
Fijne communicatie en een snelle en correcte afhandeling!

1 like

Ik heb van Laurens mijn eerste Breitling gekocht voor een zeer scherp prijsje. Communicatie is top, en het pakketje was al binnen voordat ik de track and trace had opgezocht. Kortom: een aanrader.

1 like

Lvg1 heeft een horloge van mij overgenomen

Fijne en snelle communicatie :+1:

Vertouwen van lvg1 wordt gewaardeerd :+1:

Aanrader voor koop en verkoop. :ok_hand:

Horloge verkocht aan @Anon765377536HF,
De no-nonsense handelswijze van Laurens beviel mij uitstekend en de deal was dan ook snel gesloten!
🖒

Bandje verkocht aan @Anon765377536HF
Aangenaam & vlot verlopen, goede ervaring en leuke foto’s uitgewisseld :ok_hand:

Leuke ruildeal gemaakt met Laurens. @Anon765377536HF Vlotte communicatie en prima verpakt ontvangen. Betrouwbaar om iets van over te nemen of te ruilen. :+1:t3:

Leuke Pontiac overgenomen van Laurens @Anon765377536HF . Prima deal, netjes verpakt en horloge loopt goed plus ziet er nog netjes uit. Thx Laurens!