LVMH Watch week Miami horlogenieuws

Als voorzetje op de Europese Watches and Wonders is er sinds gisteren de LVMH watch week in Miami. Niet elk merk is vertegenwoordigd, toch genoeg leuk nieuws om van te smullen.
Plaats je nieuws hieromtrent hieronder.
Als eerste kwam ik dit tegen:

2 likes

Ik had vanochtend het TAG Heuer nieuws in de mailbox. Zat een hele lelijk groene Carrera Chronograph in met tourbillon. Het andere horloge met de diamanten was daarentegen na wat wennen best wel ok!

6 likes

Ja de nieuwe zentih el primero calendar is natuurlijk de topper van de lvmh Watchweek.

13 likes

Jammer van die gouden kroon op die onderste, verder is die best gaaf.
Qua verhoudingen lijkt het alleen een kleiner (dames) formaat?

Klopt, de kroon misschien wat té. De kast maat is inderdaad 36 mm.

1 like

Een

is zelden mooi, vind ik. Maar als ze deze kleur voor de ‘normale’ 39mm Glassbox Carrera zouden doen, dan heb je, volgens mij, een topper!

Liever deze, die heeft niet de lelijke tachymeter van de nieuwe glassbox

5 likes

Ja, het ontwerp van de

vind ik juist mooi en vernieuwend. Zoals ik van het merk gewend ben.
Dus deze
Tag Heuer Chronograph Glassbox | NUVO
maar dan in racing green. Yum, ik zou het geweldig vinden! :yum: :star_struck:

4 likes

Vind het nadeel bij TAG Heuer dat ze aan de grote kant blijven zitten met 42 mm. Maar misschien mis ik wat.

Ja, je mist wat. :thinking: :person_shrugging: Er zijn drie Glassbox modellen die een perfecte 39mm zijn.
TAG Heuer Reinvents an Icon with the Carrera Chronograph 39mm "Glassbox" -  Worn & Wound

Watches & Wonders Geneva 2023 |TAG Heuer®

Hands-On: The New TAG Heuer Carrera Skipper Chronograph

Verder is er nu ook een aantal (unisex) 3-wijzer modellen in 36mm.
Introducing The New Colourful TAG Heuer Carrera Date 36mm Collection (Live  Pics & Price)

Oh ja, en in de duikersdivisie is er ook sinds een tijdje de Aquaracer 200 en die is een heel mooie 40mm.
Hands-On - 2022 TAG Heuer Aquaracer Professional 200 in 40mm

Dus keuze zat in perfecte formaten! :star_struck:

11 likes

Weer wat geleerd!

1 like

Ja Heur is echt terug hoor. Die Tourbillion is trying too hard maar de kleur en de rest is om je vingers bij af te likken.

Ik neig qua smaak vooral naar de sportieve duiker achtige horloges, net zoals zo veel mensen. Maar deze Carrera’s zijn veel meer dress achtig. Ben heel benieuwd hoe zon horloge draagt.

1 like