Lwd79

Vanmiddag Yme ontmoet in de buurt van Zwolle omdat hij een horloge van mij heeft gekocht.

Goed zaken doen met hem. Snelle en prettige communicatie en komt zijn afspraken na. Aanrader.

Groet Tecco

1 like

Horloge gekocht van Yme.

Prima afhandeling.
Zoals afgesproken, na overmaken geld, horloge direct opgestuurd gekregen.
Netjes verpakt.

Groet,

1 like

Hierbij ook een compliment aan Lwd79 (tu)

Prettig contact en vlotte afwikkeling, helemaal super :slight_smile:

Bedankt :)-D

1 like

Vanavond mijn eerste Meistersinger gehaald bij Yme.

Mooie klok, volgens beschrijving én leuk even gekletst over horloges!

Leuk contact en correcte afhandeling, aanrader!

1 like

Maandagavond laat een impulsaankoop gedaan by Yme, woensdagmiddag het horloge aangetekend binnen. Precies als omschreven, snel en prettig zaken doen dus. (tu)

1 like

Yme heeft mijn Glycine overgenomen. Na wat heen en weer gemaild, hebben we goede afspraken kunnen maken.

Top

1 like

Weer een leuke deal met Lwd79 (tu)

Dit soort forumleden maakt het forum fun :slight_smile:

1 like

Vanmiddag een horlogeband thuis bezorgd door Lwd, klasse

1 like

Zaken doen met Yme is zoals het moet zijn, geen gezeur, afspraken nakomen, iedereen blij! Altijd leuk om fijne forumleden te ontmoeten. Een AANRADER, bedankt Yme!

Eric

1 like

Wederom vriendelijke correspondentie met Yme en snelle afhandeling van de koop. Fijn zaken doen met hem! Van harte aanbevolen.

Groets,

Roy

1 like

Horloge overgekocht van Yme, prettig zaken doen en super goed verpakt!

1 like

Horloge aan Yme verkocht, leuk contact vlotte deal. Aanrader!

@Lwd79

1 like

Een horloge gekocht van Yme. Met Yme gaat de communicatie vlot en correct maar ook erg gemoedelijk en prettig. Daarbij is het horloge zoals beschreven en werd het snel verzonden na de girale plechtigheden :slight_smile:

Kortom, het is erg fijn zaken doen met Yme :+1:

1 like

Vandaag twee Watch jaarboeken van Yme / @Lwd79 ontvangen, voor enkel de verzendkosten. Helemaal top natuurlijk. :thumbsup: Ook prettige en vlotte communicatie en verzending.

1 like

:thumbsup:
Als alle transacties zo gaan gaat het forum er dik op vooruit!
Aanwinst voor het forum

1 like

Horloge verkocht aan @Lwd79.
Fijne communicatie, snelle betaling.

Dank en graag tot de volgende keer!

1 like

@Lwd79 heeft meegedaan met mijn inkoopactie. Net als met alle andere participanten verliep de communicatie soepel en betaalde hij bijzonder snel!

Wederom hartelijk dank!

1 like

Oris overgenomen van @Lwd79. Communicatie verliep prima en een deal was snel gesloten!
Met Yme kun je prima zaken doen. Horloge kwam netjes verpakt aan en alles ziet er prima uit.
Aanrader om een deal mee te maken :+1:t2:

1 like

Band verkocht aan @Lwd79: perfect verlopen, goeie communicatie en vlotte betaling. Aanrader! :ok_hand:

1 like

G-Shock overgenomen van Yme (@Lwd79).
Prima communicatie en snel tot een goede deal kunnen komen.
Snel verzonden en ook goed verpakt.

1 like