-m-i-d-o-o-n-l-y only Mido

Nou dit zal geen ‘runner’ worden zoals Seiko, Omega of Citizen wat aantallen posts betreft.
Maar dat dit merk meer exposure kan gebruiken is mij wel duidelijk.
Past wat mij betreft in het rijtje kwaliteitsmerken als bijvoorbeeld Oris en Edox.
Schoonheid en kwaliteit met herkenbare vleugjes originaliteit.
Met een lange historie en dus de moeite waard.

Let’s show our community what this is all about. :laughing:

29 likes

Oud besje uit '62, loopt nog als een jonge hond :slight_smile:

.

7 likes

12 likes

Zal inderdaad geen hardloper worden, Mido, maar liever kwaliteit dan kwantiteit :wink: Of zo iets.
De vierde Commander op een rij:

en een Baroncelli Heritage:

Met 6.95mm akelig dun voor een automaat met centrale secondenwijzer :relaxed:

P.S. Iets anders dan een blokjes-overhemd in de winter, zou best leuk zijn…

9 likes

Prachtige horloges inderdaad. Kwaliteit vond ik erg goed. Voor de wijzerplaat en wijzers waren erg mooi afgewerkt.

17 likes

Could have been mine if i would have been bolder. :wink:

1 like

@vinwat, kom er maar in met die mooie day-date commanders :sunglasses:

1 like

1 like

Die Commander I spreekt me altijd erg aan…

2 likes

Zo’n Ocean Star Daytoday van de TS heeft lang op mijn wishlist gestaan, maar is er (helaas) nooit gekomen. Ook geen andere Mido, hoewel ik ook nog wel eens naar een Multifort Autoquartz heb gezocht. Dat uurwerk is ook kort door Swatch en Omega gevoerd.

3 likes

Zoals ze bij de kleermaker altijd zeggen: “Mooi doek!” :relaxed:

Dit is mijn Mido. In 2006 bij de importeur (die inmiddels importeur af is) gekocht en is nog altijd niet toe aan zijn eerste servicebeurt… Zeer goed klokje, de Multifort Pulsometer (doktershorloge) :relaxed:

7 likes

Daarop aansluitend, waarom die blokjes? Het is enige merk dat een 80% katoen / 20% wollen stof heeft, in de kwaliteit die ik zoek. Te verkrijgen in saaie ruitjes & een paar wat meer sprekende blokjes. Soort van form follows function dus :wink:

1 like

welk merk is dat?

Viyella

:open_mouth:

En dan zeg je dat techneuten geen stijl hebben. Ide please

1 like

ik had het over smaak en aandacht voor kleding, die bij deze beroepsgroep over het algemeen iets ondervertegenwoordigd is :wink:

maar los daar van, heeft @lencoth al zijn beroep bekend gemaakt dan?

Daar heb ik er 6 van. Maar het zijn korte mouwen, dus die zie je nooit op mijn foto’s :wink:

hahaha maar help @HanDavinci even door te zeggen dat je consultant, accountmanager of bankier bent van beroep en geen techneut :smiley:

dan kan die jongen weer rustig slapen :sleeping:

2 likes