Ik doe mee…totaal verguld met deze Mido
Paul,
Als dat niet het geval zou zijn, dan had je het forum moeten verlaten…
Mooi ding!
De Mido decompression timer is echt een fotogeniek ding.
Die plaat is echt geweldig!
Ik vraag me wel af of ik deze veel ga dragen…
Ik ben érg benieuwd waarom je dat zegt? Ik draag hem best veel de afgelopen dagen. Maar pfoe het duurt even om te zien hoe laat het is.
De afleesbaarheid is niet geweldig inderdaad.
Het horloge is nogal veel om de pols. Ik ben normaal van de iets subtielere horloges. Dat komt overigens voornamelijk door de mesh band.
Binnenkort er maar eens een tropic op klussen.
Helemaal eens
Heb je de canvas geprobeerd? Die draag ik eigenlijk de hele tijd. Vind ik de mooiste uiteindelijk!
Zeer welkom
Ik ben zelf ook 1 van de 8 door Coster geleverde Mido’s in Nederland. Had nog nooit een Mido gehad en was al een tijdje opzoek naar een vrolijke duiker. Vintage is toch soms net even te vintage voor mij. Toen kwam deze voorbij op Hodinkee en ik mezelf meteen op de wachtlijst gezet. Het wachten werd beloond en ik ben er erg blij mee.
Tof hoor. Gefeliciteerd! Dat is dan al de derde hier op het forum.
Hey D.R. Ik was er deze maandag om 12.00 uur.
Ik heb hem alweer drie weken!
Ja klopt, ik ook. Je vertelde dat er iemand vlak voor jou deze klok opgehaald had en waarschijnlijk was ik dit. Dit was op maandag 28-9.
Aaaaaa die dag! Nu snap ik hem:) Yep, ik was daar net na.
Aflezen is niet heel makkelijk en ik denk onderwater ook niet ideaal, duiken zal ik er iig niet mee. Wel word ik heel blij van die kleurtjes en het is een toolwatch met een echte functie op de dial.
Tevens alles wat je kreeg voor die €1150,- is toch een koopje?Ik ga mij wat meer verdiepen in het merk Mido en hoop dat hier een beetje te kunnen doen.
En je zal hem hier flink onder het licht gehouden hebben. Ik vind de lume niet bepaald indrukwekkend.
Maar een uniek horloge is het, en dat vind ik tof!
Noem het maar ‘wel leuk’
Ik ben slechts de afgelopen 8 dagen aan het doorlopen maar dat trekt mijn brein amper.
De wensenlijst is altijd groot dus een probleem…
Mijn eigen commander is op een bepaalde manier wellicht de nr 1 in de box. Heeft niets met prijs te maken… Ik ben erg erg onder de indruk van de Mido horloges op de foto’s van de afgelopen week maar ook de foto’s zelf zijn wedstrijd winnaars:upside_down_face:
Prachtige band, wat een goede keus!