M&M on worldtour

@Rbk blijft ongeveer 1 maand in Z.Afrika zie ik,
als hij enig zicht heeft op een vast adres daar dan zou dat versturen naar Z. Afrika misschien kunnen,
tenzij hij daar aan het backpacken is en die M&M met een drone boven het Krugerpark of bij de Bosjesmannen moet worden afgeworpen.

dat is ooit met een afgeworpen lege colafles ook verschrikkelijk uit de hand gelopen :innocent:

3 likes

Ben 22 dagen op pad en blijf uiterlijk 2 dagen op dezelfde locatie. Zou eeuwig zonde zijn als het horloge kwijtraakt :scream:

Ik laat het aan de rest over. Op zich heb je met 22 dagen Zuid Afrika meer beeld dan een weekend New York.

ik bemoei me d’r lekker niet mee ik laat het aan Harry over
maar ik denk dat de kans dat die klok ooit in New York terecht komt
zowiezo wat groter is, en eerst Zuid Afrika en daarna Suriname zou mijn voorkeur zijn … OEPS …heb ik me er toch mee bemoeid :flushed:

We wachten even op @Evw dan…

Ik hoor het vanzelf. :grin: Vind alles prima. Misschien wil M&M helemaal niet zo lang vliegen :stuck_out_tongue_winking_eye::disappointed_relieved:

Ga je die 22 dagen met enige regelmaat wifi hebben? Ben wel nieuwsgierig naar regelmatige foto’s uit Zuid Afrika :slight_smile:

Wat de locatie ook wordt , het zal zeker mooie fotos opleveren

1 like

Hoop het toch wel. :stuck_out_tongue:

Shit jongens!
Lastig dilemma.
Denk dat ik het wel met Gerard/ @Carpe_tempus eens ben dat Zuid Afrika een buitenkansje is.
Ik ga zelf over 3 weken nog naar Barcelona maar denk dat New York en Barcelona bestemmingen zijn waar de kans groter is dat de M&M daar nog wel een keer zal belanden.
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat de M&M de wereld over gaat!
Kwijtraken is natuurlijk geen optie. Heb niet voor niks veel moeite moeten doen om hem weer terug te krijgen op het strand vorige week…

Zuid Afrika dan maar?

1 like

Prima. Zuid Afrika en dan kijken we of het lukt om daarna Suriname te doen :thumbsup:

1 like

Komt goed! Vanuit NL naar Suriname is toch wel te doen?

We moeten even kijken. Ik vertrek rond eind september. Kan ook eerste week van oktober zijn. Dus wellicht kunnen we in Nederland uitwisselen en anders moet hij op de post naar Suriname. Dat kan een lastige worden maar we kijken tegen die tijd wel even wat de mogelijkheden zijn. Komen we vast wel uit.

1 like

Ben op 1 oktober weer op Nederlandse bodem. Dus in theorie kan ik hem dinsdag 4 oktober bij je thuis hebben. Laat maar weten wat de plannen zijn!

2 likes

We houden even contact!

Schema is als volgt voor M&M:

't hoge Noorden - Amsterdam - Johannesburg - Ohrigstad - Kruger National Park - Swaziland - Hlulhuwe -Drakensbergen - East London - Port Elizabeth - Tuinroute - Knysna - Oudtshoorn - Kaapstad - Amsterdam - 't hoge Noorden.

En vervolgens het altijd bruisende Suriname :ok_hand:

2 likes

mooi dus dat is geregeld, en we zien hem ook terug in Suriname
( wie weet rond de nek van een grijpgrage brulaap )

Als ik hem niet verlies op deze weg :scream::cold_sweat:

2 likes

Dan koop je maar een nieuwe he ( zeker de kleine lettertjes niet gelezen )

bij verlies zorgt de schuldige voor een vervangend horloge van het merk “Omega” of vergelijkbaar Swiss made verfijnd stukje techniek

5 likes

Een glashutte of nomos mag ook hoor

2 likes