M’n NA....foto’s zeggen meer dan woorden

Beste medeforummers,
Nu zou ik een heel verhaal kunnen schrijven over het moment dat de AD belde met de mededeling dat het door mij zo begeerde horloge voor me klaar ligt, de reis er naar toe, de ontvangst, het uitpakken van de doos, het eerste moment dat ik me om mijn pols deed, de reis terug, de aankomst thuis etc.
Nu zou ik foto’s kunnen maken van de doos, de tag, de boekjes etc.
Maar -zoals de titel al zegt- foto’s zeggen meer dan woorden. Ik laat het dus maar bij een aantal foto’s van het horloge. Om één reden: ik vind ‘m onbeschrijvelijk mooi…

148 likes

Gefeliciteerd en veel
draagplezier! :+1:

1 like

Mooi zo een BatGirl top ! Gefeliciteerd geniet ervan :wink:

1 like

Hij is ook erg mooi! Proficiat!

1 like

De mooiste gmt voor mij. :slight_smile:

1 like

Van harte proficiat!

1 like

Erg fraai! En goed om te zien dat er ook nog gewoon aan list worden uitgeleverd.

1 like

Gefeliciteerd! Inderdaad onbeschrijfelijk mooi. Veel plezier ermee, is je gegund. :100:

1 like

Hele stoere klok, veel draag plezier

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd! :+1::heart_eyes:

1 like

Nice, gefeliciteerd! :ok_hand:

1 like

Ik verbeeld mij ook wel eens dat dit mij overkomt, man wat moet dat lekker zijn!! (Sta voor dezelfde op de lijst😂)

Prachtig horloge, gefeliciteerd en geniet er van!!

1 like

Proficiat !:boom:

1 like

Dik​:+1::+1::+1::+1:

1 like

Ik had het zelf niet verwacht. Dacht dat het het niet mogelijk zou zijn, gelet op de schaarste. Dus wie weet bellen ze jou binnenkort ook! Zal voor je duimen.

3 likes

En da’s de enige reden die telt! Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! De Batman, toch? Van een AD nog al wel. :+1:

Ik zie waarom. :slight_smile:

2 likes

Gefeliciteerd, veel draag plezier

1 like

Geweldig mooi, veel draagplezier :+1:

1 like

Het is de opvolger van de Batman 126710BLNO, de Batgirl. In 2019 kwam die model op de markt (Baselworld 2019).
Volgens mij is het enige verschil de band (als ik het mis heb hoor ik het wel); de oyster is vervangen door de jubilee. Het vorige model is de Batman. De opvolger wordt door z’n jubilee-band de Batgirl genoemd.

1 like