M79 X Peanuts Masked Marvel Automatic 40mm / prijsverlaging

Te koop

Merk en model: M79 X Peanuts Masked Marvel Automatic 40mm

Diameter: 40mm

Leeftijd: 9 maanden

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 30 mei 2024

Factuur en/of certificaat: Factuur aanwezig

Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos / FKM rubberen band van StrapHabit

Verzendkosten of afgehaald: Beiden mogelijk

Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed

Soort uurwerk en kaliber: Miyota 21 jewels

Vraagprijs: 215 Euro (exclusief eventuele verzendkosten)

Wegens uitdunning van de collectie mag dit horloge op zoek naar een nieuwe eigenaar.

Ik heb bij StrapHabit uit de USA een FKM rubberen horlogeband gekocht. Deze betreffende band is speciaal voor dit type horloge vervaardigd.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

14 likes

Up voor deze mooie Snoopy editie. :blush: :+1:

Weekend up🚀 voor 200 Euro inclusief de FKM strap van StrapHabit.

1 like

Up voor deze Snoopy en een aanpassing aan de prijs : 195 Euro

Het voorjaar is zonnig :sun_with_face: begonnen en dan gekleed met een Snoopy icm een witte strap, staat zeker niet verkeerd​:blush::+1:

Up🚀

Lente up-date en prijsaanpassing 185 Euro voor de complete set.:sun_with_face::+1:

Up🚀