Maak kennis met de nieuwe moderatoren!

De volgende leden hebben zich bereid gevonden het moderatorenteam (dat was ik zei de gek) te komen versterken:

Freddy - Vintage forum
Jur - alle fora
Jürgen - alle fora
Marten P - alle fora
Ropa- alle fora

Ik heb de heren in die fora ingedeeld waar ze zelf naar vroegen, vandaar de afwijkingen. Voor de zeer oplettende leden, Marten is nog net geen twee jaar lid en Ropa mist nog 12 berichten tot de 100 (maar is wel al lang genoeg lid). Ondanks dat hebben ze zich beschikbaar gesteld en heb ik ze met plezier “aangenomen”.

De medemoderatoren hebben een onderhouds- en toezichtfunctie. Bij onderlinge problemen kunt u zich nog steeds het beste bij mij melden, voor alle andere zaken kunt u zich vanaf nu dus ook bij de heren melden!

Ik ben erg blij met mijn nieuwe collega’s en bedank ze bij voorbaat voor hun inzet voor het forum! Hulde!

Heren, succes met jullie nieuwe taak! (tu)

Nou Henrik ik moet zeggen een uitgekiende keuze ;zorg wel voor langjarige contracten want deze heren kunnen na afloop van hun contract dan niet gratis ons forum verlaten… :stuck_out_tongue:

Freddy, Jur, Jürgen, MartenP en Ropa veel succes en ‘thanking you in advance’ voor jullie deskundige bijdrage aan ons forum.

groet,

Bojo

Dank je, we doen ons best !! :slight_smile:

succes en respect!!!

Eeuwige roem zal uw deel zijn :slight_smile: Succes Mods!

hans

We aim to please:D

Bij voorbaat dank voor jullie inspanningen. Ik wens jullie veel sterkte en wijsheid toe.

Adriaan

Ik ga mijn best doen om te behouden wat mij al jaren veel (lees)plezier geeft :)-D Heerlijk vind ik het om telkens weer berichten van nieuwe leden te lezen die de weg naar dit forum hebben gevonden en vol enthousiasme hier hun eerste posts plaatsen.

Feli allen maak er wat van

Ik vind het echt cool hier als nieuw lid omringd door nog meer nieuwe leden en dan als klap op de vuurpijl ook nog eens een geweldige set nieuwe moderators.

Heren veel succes gewenst met alle newbees bijspijkeren en als ik een kleine wens mag doen dan wens ik dat jullie je nu niet alleen gaan beperken tot het moderatort zijn maar voor de rest ook gewoon blijven doorgaan met het plaatsen van mooie foto’s, stukjes en info alsteblieft.

(Zo dat heb ik ff mooi gezegd maarre waar is de bar om te kunnen toosten?) :D:D

mvg, Frans


ik zou zeggen neem er maar eentje of twee

Heren dank dat jullie deze schone taak op jullie nemen en uiteraard veel succes!

inderdaad een idee van frans53 kunnen we niet iets als een stamcafé introduceren
hier?

waar we gewoon onder het genot van een (denkbeeldig)biertje een beetje dom kunnen lullen en loltrappen?

op verschillende fora’s heb je zoiets en dat werkt prima…

daar kan iets komen als een moppentopic of een…weet ik veel wat?

Heren,

Gefeliciteerd, veel succes en nog meer sterkte!

Groet,
Alex

HULDE!! mijn beste ’Moderatoren’,

Ik wens de heren moderatoren veel enthousiasme, inzet en wijsheid toe.
Een wijsheid die het inzicht verkrijgt vanuit de tikkende pols en het kloppende hart.
Immers:

Wijs is anders dan geleerd
nee …… geleerd is niet verkeerd
maar wijs , dat is heel and’re koek
minderhersens……minder boek
wijsheid is voor ‘t grootste part
iets méér denken met het hart.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heren, succes met jullie nieuwe taak!

… voor deze lofzang.
En nu maar hopen dat wij niet op de verkeerde knopjes klikken…
Jur

In het Off-Topic gedeelte kun je in principe je gang gaan, zolang het maar netjes blijft :wink:

Heren moderatoren, het getuigt van leeuwenmoed om dit forum te willen modereren.

Veel succes… en plezier:)