Hierbij het verhaal van mijn nieuwste aanwinsten en van eentje die ik jullie nog niet had verteld ::o
Het is nooit stil in horloge land. Hooguit rustig 
Ik wilde ook een keer een skeleton proberen, dus ging ik af op informatie van HF:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,382682,382682#msg-382682
Het was een aanbieding (€ 49,95) van een bekende site en ik moet je zeggen … het bevalt me wel :~
De bekende American Chinese … maak kennis met AkribosXXIV. De website akribos24.com werkt niet direct
Het horloge gelukkig wel (
O.k. ik zal het iets spannender maken. Deze zie je niet vaak langs komen, maar stond voor 2014 op mijn lijst. Toen de mogelijkheid zich voordeed via een bekend lid van HF, reageerde ik met de snelheid van een cobra. Ik stel u graag voor aan mijn nieuwste vriend The Black Samurai of anders gezegd de SNM011K :}
Had ik maar een boom waar in dit soort pracht exemplaren groeiden :+
Dit model heeft zo’n eigen gezicht hè. Een wristshot voor de liefhebbers 
We gaan nu nog een stapje doen naar een hoger segment ::o Dit horloge is van een vriend geweest. Ik vond het als liefhebber altijd al een prachtig exemplaar X( Dit horloge had hij van zijn vrouw in 2007 gekregen voor hun huwelijk. Helaas zijn ze vorig jaar gescheiden
Ja … nog steeds 1 op de 3 toch :S In ieder geval wilde hij dus van het horloge af.
Natuurlijk help ik een Oris F1 Williams in nood en aan een warm bed. Tja, je bent liefhebber of niet van mooie vrouwen en auto’s 
Eerst nog een servicebeurt van Oris. Ik was wel in shock … € 369 :X Moet ik zeggen dat zelfs het glas geen krasje meer heeft, geheel gepolijst. Horloge is zo goed als nieuw. We hebben de kosten wel gedeeld hoor
Toch heb ik nog moeite met zulke bedragen, gezien ik daar als liefhebber van Monsters al een horloge (of 2) voor had kunnen hebben. Ach, ik wilde zelf een stapje hoger, dus zal hier waarschijnlijk aan moeten wennen. Zo’n beurt doe je tenslotte niet elk jaar, dus als je het terugrekend zal het wel meevallen 
Maak kennis met nummer 1642. Ik zie hem niet vaak hier op HF en deze variant al helemaal niet X(
Al met al heeft deze Oris een prachtig nieuw gezin, maar of het een ‘keeper’ is, weet ik nou net niet 
Bedankt voor het lezen en voor straks … slaap lekker :z Lees je dit morgenochtend of middag dan zeg ik fijne zondag
Tot gauw weer