Maak kennis met mijn Oris. Zo blij!

Het leven van een flipperaar kan raar lopen. Je voelt je vaak onrustig. Te veel horloges. Box weer vol met bijna 35 horloges. Hoppa weer een paar eruit. Moet naar 20. Gewoon ff wat rust in de tent. Zo weet je het even niet meer en dan komt er iets moois op je pad. Je twijfelt … moet ik dit wel doen, maar je voelt dat hier iets bijzonders aan de hand is. Jullie weten dat ik een Seiko man ben, maar af en toe wijk ik wel af :stuck_out_tongue: Effe toetsen bij andere kenners. Mijn HF backup noem ik ze. Twee vertelden mij dat ze spijt hadden dat ze deze niet meer hadden. Voor de ander was het een droomhorloge. Ik dacht als het toch niet is wat ik wil dan kan ik het altijd weg doen. Eigenlijk wilde ik die Aquis die laatst te koop stond.

Vandaag kwam deze beauty binnen en overtrof mijn verwachtingen. WOW! Eindelijk een keer raak. Ik ben genezen. De rust is weer in de tent :innocent: Alleen nog uitzoeken hoe ik de tijd moet lezen. Heb ik toch nog wat te doen :joy:

Wat ben ik er blij mee! Maak kennis met mijn Oris Regulator :heart_eyes:

Oh ja … deze kennen jullie toch nog wel … F1

Fijne avond!

29 likes

Hoi Gio, Toppertje deze Oris. :+1:
Rust zal het wellicht even geven. :wink:
Ik heb zelf nog nooit een Oris gehad, maar hij gaat er eens komen.
De Oris Carlos Coste 2008, maar deze is nog niet op mijn pad gekomen. :cry:
Ramniv op het forum heeft er een, maar al lang niets meer van gehoord.
Valt het in ieder geval bij mij nog mee met mijn achttien stuks.
Veel plezier gewenst ermee. :sunglasses:

3 likes

Dat is een hele mooie.
Vind 'm mooier dan de f1

1 like

Elke keer dat iemand vraagt waar de kleine wijzer is gebleven, hier even posten a.u.b. :wink:

3 likes

Mooi :+1:t2::+1:t2:
Tijd lezen is super makkelijk en went heel snel.

1 like

Noem dat maar rust in de tent! Ik zou gillend gek worden als ik niet meteen kon zien hoe laat het was. Maar ik wens je veel draag plezier.
[ Die F1 chrono vind ik stiekum toch veel mooier ]

1 like

Deze dus, als iemand wat weet?

1 like

Hij is mooi he :wink:

2 likes

Pracht klokken👍

1 like

Top… ziet er mooi verzorgd uit,
en ik begreep het nut van een regulator ook nooit
( nogsteeds niet ) maar het went snel heb ik ervaren
en het geeft i.d.d. vaak reacties.

1 like

Heel mooi.
Veel mensen hebben wat tegen de open schakels. Ik vind het super. Spoelt ook makkelijker schoon.
:+1:

1 like

Heel mooi deze Oris, geniet ervan!

Ik vind de nieuwe regulator ook erg gaaf.
Alleen ik snap echt niet hoe je het horloge moet aflezen…

Ben je er al uit Sprinter?

1 like

Jaloers! Erg mooi!

Mijn beste,

Ook een blij Oris-Hart klopt het langst!!
Veel draag plezier!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Stoere prachtklok !

Kleine klokje op 3 uur zijn de uren de grote wijzer de minuten. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Prachtige klok, maar de F1 versie mag er ook wezen zeg! :wink:

1 like

Goed bezig! Ken dat gevoel helemaal. Iets te veel om te kiezen en dan wordt het downsizen. In dit geval upgraden. Lekkere duiker.

1 like

Heb nog drie Orissen, het zijn er ooit zes geweest. Van het merk ben ik dus ronduit fan, van een regulateur eerlijk gezegd minder. Maar deze ziet er heel goed uit.

1 like

Gefeliciteerd :thumbsup:
Mooie klok hoor, wel altijd apart ja , zo’n regulator.

en ach… een meistersinger is ook lastig aflezen voor de eerste paar keren, zal bij deze ook vrij snel wennen denk ik.

Veel plezier ermee.
Pieter.