Четыре maakt een kwartet

Een tijdje geleden kocht ik de eerste van deze Russische horloges. Een zwart model, want ik was zeer gecharmeerd van het bijzondere design.

En in het zwart is dit horloge al mooi, maar hij is ook nog in andere kleuren te krijgen. En die wilde ik dan ook gaan verzamelen. Dus ging ik op zoek. Eerst kwam ik deze tegen. Het zal van oorsprong wel een blauwe variant zijn geweest, maar is mooi verkleurd naar paars. Dat kun je ook patina noemen. Bij dit exemplaar is dat zeer egaal, en ook mooi. Die kwam een paar dagen geleden binnen.

Maar ik had me ook nog een tweetal van deze horloges in nog twee andere kleuren gekocht, een blauwe en een rode. Die kwamen vandaag binnen.

Daarmee is voorlopig deze serie compleet, tot ik weer een andere kleur tegenkom. Hij schijnt er namelijk ook nog in het groen te zijn. Ik meen hem ooit eens gezien te hebben, maar voorlopig zal ik het hiermee moeten doen.
Deze horloges hebben overigens een ZIM 2602 uurwerkje.

Nog een keer op een rij:

35 likes

Prachtig kwartet hoor :+1:

1 like

Ze zijn leuk hè

1 like

Heel erg leuk! Maar misschien dat ik toch nog een keer voor een andere rode ga, want deze oogt in het echt meer oranje. Maar ze gaan voorlopig niet meer weg!

Maar die blauwe oogt ook meer naar paars… :wink:.

Leuke horloges :+1:.

Leuk set, als de zon er binnenkort weer eens door komt zou ik ze eens mee naar buiten en een mooie foto met daglicht nemen. Dan komen de kleuren en nog veel mooier uit denk ik.

:star_struck: mooie setje zo bij elkaar :+1: :clap:
Groeten Iwan :motorcycle:

Ik denk dat het wel mee valt. Die is nog helder blauw.

Uhm, het gaat om deze “blauwe”… :sweat_smile:

Prachtig familietje horloges. Ik heb zelf alleen de blauwe, maar een rode en / of een groene(!) er bij zou ik ook nog wel willen. De jacht is geopend!

Een gedrochtje…
pleasing-emoticon-vector-10187044

Edit:
Ik vond er zo juist ook nog een op eBay, in 't wit met blauw.
Yuk! Er bestaat een familie van monstertjes…