Maandag 10 November 2014

Sorry, geen quartz vandaag (tissot staat voor morgen en overmorgen op de planning en de Deep Blue Sea Ram zal nog wel even op zich laten wachten).

Desalniettemin toch een plaatje van het horloge wat ik vandaag om mijn pols draag :

Traditiebreker!!

Ach, ik doe gewoon mee:

Fijne werkweek!

Een vrije dag en perfect weer, super!!
en deze gaat mee(tu)

Grt

Speedmaster vandaag.

Thuis aan’t werk vandaag.

Ik hou 't toch op quartz, in dit geval weer de Kinetic:D

Vandaag deze maar weer eens uit de kist gehaald en er weer achtergekomen dat hij leuk staat in een verzameling maar toch echt niet mijn ding is…hij heeft de langste tijd gehad.

Ik kreeg vandaag een vintage horloge cadeau van een collega, en tja dan kun je die gewoon mee naar huis nemen of je doet als André Kuipers in de ISS en draagt ze gewoon beide tegelijk! Op links een Buren handwinder en op rechts een Habmann automaat:

Enige nadeel is dat je nu dus nooit precies weet hoe laat het is :wink:

4 dezelfde kleur bureaus… weerhoudt me een beetje om een foto te plaatsen :wink:

Heel gaaf horloge (tu)

Dank je.
Een ideale klok voor op de motor.

Thuiswerkdag vandaag:

Seiko SNN215 + Hadley-Roma Leather/Canvas strapje…

ik heb er 3, voor mezelf en beide zoons 1 (die krijgen ze als ze 16 worden). Darth Vader is top, zeker op fishbone.

kees 31 Schreef:

Dank je.
Een ideale klok voor op de motor.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BQ8NRFB6-D.jpg

klopt :

:wink:

ook via " die site" :slight_smile:

Heeft een tijdje uit de zon gelegen maar zodra hij met z’n pootjes in het zonnetje lag ging gelijk (2 weken te laat) de wintertijd in.

grtz. Gerard

Na de topic over Jacques Lemans is deze al een aantal dagen niet van mijn pols geweest. HF, hartelijk dank…:slight_smile:

Dick

Dick V Schreef:

Na de topic over Jacques Lemans is deze al een
aantal dagen niet van mijn pols geweest. HF,
hartelijk dank…:slight_smile:

http://i4.photobucket.com/albums/y149/Zetter/Horlo
ges/c69ae9975363f9bd05fe1511849b51e7.jpg

Dick

Ja… het is een fijn merk, ik heb een quartz die toch echt geen radio ontvangst heeft maar die
t.o.v. radiocontrolled meer dan een maand op de seconde gelijk loopt

Leuke BB hommage mod. Wat is de basis?