Maandag Mod

Maandag Mod…
Nee hoor, ik probeer geen nieuwe dag te claimen voor het showen van plaatjes. Het is puur toeval dat we vandaag van vakantie thuiskwamen, en dat deze klok op mij lag te wachten. Het is mijn zoveelste variatie op de Seiko SKX007, maar ik ben er erg blij mee. Voorzien van Murphy-bezel, solid Presidential band van Strapcode ( daar Endmill genoemd), zwarte dag/datum aanduiding en met een Robokies wijzerplaat, puur eigen bouw en ontwerp van onze Rob.
Op mijn verzoek dan wel weer met de originele wijzers, zodat ik in de toekomst naar hartelust met banden kan werken…Eerst zaten er namelijk oranje Plongeurs op, en dat beperkt de keuze van de banden enorm.
Nu kan ik er alle kanten mee op, ook als ik er andere bezels, inlays etc. op wil zetten…
Tijd voor plaatjes…

Dick

Gefelicteerd, Dick! Hij is zeer strak en uniek. Ben zelf nogal gehecht aan die ouwe vertrouwde 007-wijzerplaat en de duikersbezel. Maar dit maakt 't echt een compleet ander horloge! Vraag me af hoe een set MarineMasterwijzers hier op zou staan. Die zijn wat strakker dan de standaard 007-wijzers en laten zich m.i. ook prima combineren met allerlei soorten banden.

Die staan ongetwijfeld ook prachtig. Ik heb deze overwogen, net als de wijzers van de Ti Samurai en de Sumo. Kon niet kiezen…deze had ik nog liggen, dus deze eerst maar eens geprobeerd. Rob heeft ze erop gezet voor mij, maar in de toekomst zou ik mij daar toch eens aan moeten kunnen wagen…klinkt voorzichtig genoeg hè…?:wink:

Dick

Mijn beste,

Een ware metamorfose!!
Zeer apart!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Dick V Schreef:

Rob heeft ze erop gezet voor mij, maar in de toekomst
zou ik mij daar toch eens aan moeten kunnen
wagen…klinkt voorzichtig genoeg hè…?:wink:

Een mooi streven en een leuke uitdaging! We gaan ongetwijfeld nog de nodige mooie creaties zien, dus!:slight_smile:

Leuk Dick!
Mooi zwarte dag/datum schijven!
Die murpy bezel maakt er een heel ander horloge van.

En een lekker geasfalteerd wijzerplaatje :slight_smile:

Je moet dit in het echt zien … echt genieten mensen. Ik vind 'm geweldig Dick :slight_smile:

Thnxs Gio (tu):)-D

Dick

proficiat! wat n andere look heeft ie. en ook kwa formaat lijkt ie door de kale wijzerplaat n stuk forser.

marnix.moed Schreef:

proficiat! wat n andere look heeft ie. en ook kwa
formaat lijkt ie door de kale wijzerplaat n stuk
forser.

Dat idee kreeg ik ook!

Zal ook wel door de bezel komen.

Maar wel een strakke mod dit!

Proficiat!

Groeten.

Noel.

n visser Schreef:

marnix.moed Schreef:

proficiat! wat n andere look heeft ie. en ook
kwa
formaat lijkt ie door de kale wijzerplaat n
stuk
forser.

Dat idee kreeg ik ook!

Zal ook wel door de bezel komen.

zal idd n combi vd 2 wezen.

Mooie Minimalistische Maandag Mod :~

( ik had ooit een maandagochtend auto )

daar ontbraken ook allerlei zaken aan.

mvg Gerard

Schitterende Mod!
Alleen de drukke wijzers passen niet bij het minimalisme van de rest.
Met rechte of zwaardvormige wijzers wordt het nog veel beter.

Weet je hoe dit asfalt effect is bereikt en of als basis een bestaande wijzerplaat is gebruikt?
Ik wil namelijk ook zoiets doen, maar dan met een Vostok.

Ik weet niet precies hoe Rob dit effect bereikt, maar het is op basis van een volledig kaalgeschuurde plaat. Daar gaat lijm overheen en een bepaald poeder geloof ik, en dan fixeren met…haarlak.
Je kunt het beter Rob zelf vragen…

Deze wijzers storen mij voorlopig totaal niet, maar voor de toekomst…:wink:
Misschien dat ik er wel een solid oyster opzet, is nog wat strakker…

Dick

Of leer…:wink:

Dick

Geen idee of het ook in kleuren asfalt geleverd kan worden
maar mosgroen lijkt me ook wel wat.