Maar eens even voorstellen...

Goedemorgen,

Ik snuffel al geruime tijd rond hier en ook al uit het blauwe gedeelte wat aankopen gedaan, waarvan sommige nog in bezit. Zo gaat dat…

Mijn naam is Michael, kom uit het prachtige jaar 1977 en woonachtig in de omgeving van Breda. Twee kinderen en ook nog een vriendin en niet te vergeten ook nog een kat en een wandelende tak die mijn dochter op school heeft gekregen.

Ik ben al vanaf jongs af aan aangetrokken door horloges. Komt een beetje door mijn vader, maar wij hij zich beperkt tot 1 of 2 horloges heb ik er momenteel 8 in de winder zitten en mijn broer nog wat meer (it runs in the family). Ik heb vorig jaar na het stoppen met roken de hobby (of verslaving) weer opgepakt. Roken ingeruild voor horloges denk ik… :blush:, maar gelukkig zijn horloges niet slecht voor je, alleen voor het saldo op de bank :smile:

Waar ik begonnen ben met horloges als Breil, Seiko, TW Steel heb ik me nu een beetje “opgewerkt” tot Hamilton, Oris, Certina, Fortis, Alpina en nog steeds ook Seiko. Ik flipper wat af en dat zal nog wel even zo blijven, toch komt er zo langzamerhand ook een vast gedeelte dat niet meer weg gaat. Ik ben van de duikers. Dress watches heb ik helemaal niets mee (helaas), misschien komt dat ooit nog. Kijk de laatste tijd ook een beetje naar aviator achtige horloges en denk dat er binnenkort wel iets in die trant gaat komen.

Groeten en een fijne dag!

Michael

Edit: Foto’s toegevoegd…

77 likes

Welkom op ons mooie forum! Foto’s van je verzameling zijn altijd welkom, we zijn hier gek op foto’s :grin:.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom bij de club van HF.

De meeste hier hebben het virus al jaaaaaren te pakken. Geen zorgen, het is vrij onschuldig en er valt heel goed mee te leven :wink:

1 like

Foto’s zijn toegevoegd!

2 likes

Mooi!:heart_eyes:

1 like

Mijn beste,

Michael, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom bij de club Michael.

1 like

Welkom Michael! Dat is een mooie en gevarieerde collectie die je al hebt :grinning:

1 like

Welkom!

1 like

Leuk om te lezen, herkenbare hobby ;-).

1 like

:wave: mooie klokkies!

1 like

welkom en dat is een mooi setje duikers :sunglasses:

1 like

Welkom en mooie klokjes inderdaad!

1 like

1 like

Hartelijk welkom, leuke collectie!

1 like

Welkom en een prachtige collectie.

1 like

Alsnog welkom Michael op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie, ondanks dat je al de kracht van het forum hebt ervaren.

Dat is toch een fraaie collectie, die je daar hebt verzameld!

Veel plezier en voorspoed in de hobby!

En persoonlijk vind ik het goed dat je bent gestopt met roken. Toch een overwinning als je zo’n hardnekkige gewoonte achter je kunt laten :muscle:

1 like

Welkom.
Lekkere collectie hoor. De Certina vind ik erg mooi met die gekleurde secondewijzer. Zo eentje staat bij mij ook ergens op het lijstje…

1 like

Welkom, mooie verzameling. Stuk voor stuk mooie horloges!

1 like