verhip
Kun jij voortaan de plaatjes voor bij mijn reviews schieten Piet? Hier kan ik met mijn Nikon en fototentje echt niet aan tippen…
verhip
Kun jij voortaan de plaatjes voor bij mijn reviews schieten Piet? Hier kan ik met mijn Nikon en fototentje echt niet aan tippen…
Niet alleen daar,maar op meer dan 30 andere sites ook.
De foto is trouwens ook nog eens flink bewerkt en opgepoetst ook (zowel het origineel als de ''geleende foto’s)
Ja natuurlijk alleen als je goed kijkt zijn deze foto’s weer niet van mij
Maar goed als ik maar voor mezelf weet dat ik hem genomen heb
Want wie hou ik dan voor de gek als ik een foto uit een blad hier plaats
Mezelf toch ?
Dus de fabrikant van dit horloge gebruikt jouw foto op zijn eigen website zonder jou daarvan op de hoogte te stellen?
En hoe komen ze dan aan die foto?..van jouw Facebook page?
Ik zeg…kort geding aanspannen.
gehackt denk ik, want Facebook plaatjes zijn qua formaat en resolutie natuurlijk klein
Ik zeg…kort geding aanspannen.
De foto is geschoten uit de hand met een 50mm Canon lens in de hal van Basel en direct vanuit het toestel op de computer gezet en van daaruit op HF geplaatst.
Een foto is als een vingerafdruk…
Donkere hal trouwens.
ik heb net eens naar een close up gekeken van deze foto en het lijkt net of het CGI is.
Ik vind het een mooie foto en een goed verhaal.
Als je claimt dat materiaal van jou is terwijl dat niet zo is ben je een enorme eikel.
Ik koop daarom nooit meer een MB&F! De dieven.
Heb ik nog 1 vraag.
Je zegt dat je deze foto op de Baselworld in 2014 hebt geschoten.
Hier staat dezelfde foto bij een artikel wat al in 2013 geschreven is.
http://www.ablogtowatch.com/mbf-lm2-legacy-machine-2-watch/
Manmanman…wat een zaterdagmiddag topic weer zeg
Vanaf moment 1 heb ik al mijn twijfels…en het wordt er niet beter op.
Dat een horlogeblog een keer “per ongeluk” een foto van iemand’s facebook account “leent”, kan ik me ergens nog voorstellen. Maar dat MB&F hun officiële productfoto’s van een horloge van ruim anderhalve ton van iemand’s computer steelt? Absolute onzin. En voor de mensen die nog twijfelen: het is pixel voor pixel exact dezelfde afbeelding (exact dezelfde reflecties op de schroeven, exact hetzelfde perspectief etc.). Daarnaast kun je deze foto niet maken met een 50mm lens. Leuke binnenkomer!
Ghehe. Zeven jaar stil lezend lid. Kom je na al die tijd ook een keer onder die steen vandaan, omdat je zo graag een seiko wilt verkopen. Ga je een beetje interessant lopen doen met mooie foto`s en een l@l verhaal.
Ik zou er maar weer onderkruipen van schaamte.
Ik heb ook nog leuke foto’s van Omegas
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Je bent me net voor…