Beste forumleden
Helaas ben ik niet zo’n schrijver dus lees veel op dit medium
Mijn naam is piet
Ben al jaren samen met mijn zoon horloge liefhebber lees veel ga soms naar de rikketik en in 2014 nog naar baselworld geweest veel mooie foto’s genomen erg genoten dus.
Ook in 2014 op uitnodiging in het Okura hotel geweest op een vip avond tussen de BN’ers
Kon daar gewoon de duurste horloges omdoen
Had zelf een Roger dubuis om van €350.000
Nou als je dat om je pols hebt moet je niet vergeten de realiteit te verliezen hoor.
Ook nog wat AP en Hublots omgehad watertanden dus
Maar goed na al dit geweld weer thuis maar eens van mijn eigen collectie genieten en waarderen
Zou ik erg graag maar weet niet of ik daar al genoeg punten voor heb
En nog nooit eerder gedaan dus moet me er even in verdiepen hoe dat precies gaat.
Ik wil het dolgraag plaatsen hoor,maar moet dit weer via een site gedaan worden of kan het rechtstreeks geplaatst worden
Kan tegenwoordig rechtstreeks geplaatst worden,
Het is een streep met een pijl in het menu deze tik je aan en dan open je je fotobibliotheek, deze invoegen en opslaan en klaar is kees.
Klopt had ik ook gezien maar ik weet niet of ze mij foto hebben gebruikt
Zouden ze dan van mijn Facebook hebben afgehaald?
Daarbij moet ik zeggen dat ik nog eens een beginnend nu inmiddels 2 jaar later meer ervaren fotograaf ben geworden hoor
Stond toen eerlijk gezegd ook versteld van dit resultaat
Genomen met een Canon en een 50mm lens
Fotografeer nu vaak natuurfoto’s (ijsvogels )
Ga 28 aug naar F1 weer eens wat anders
Zeker van wel om precies te zijn stonden toen ook buiten de hallen een paar tenten waar erg close div horloges tentoon stonden dus gelukkig niet achter het glas wat je wel in die hallen veel had dus moeilijker te fotograferen
Daar heb ik dus deze foto genomen