Ja, Patty Brard, Albert Verlinde, Patricia Paay etc…
Wat leuk, ik ook. Deze vanmorgen nog genomen in Den Haag met een iPhone 5 met een filtertje (vandaar de sneeuw).
Om toch een beetje on topic te blijven. Ik kwam deze man vanmiddag tegen. Vond dat hij wel een mooi horloge om had.
Meteen op de plaat gezet.
Wat vinden jullie?
Ik heb al heel lang geleden een 2 jarige cursus fotovakschol gevolgd, maar wat Piet neer zet is TOP ?
Wat een bijzonderheden in een topic en wat heb ik een saai leventje. Kom niet verder dan een fotootje van Neil Armstrong dat ik toevallig geschoten heb op 20 juli 1969 op de maan. Tijdens deze ontmoeting gaf hij mij toen zijn speedmaster als herinnering. Zal eens kijken of ik het fotootje en klokkie nog kan vinden.
Zucht, useless dit topic…
Grtn Leen.
verkeerde been uit bed gestapt,Leen
Mensen rustig aan het klopt wel!
Ik was met Piet in 2014 op uitnodiging in het Okura hotel geweest op een vip avond tussen de BN’ers en heb daar ook Roger dubuis om van €350.000 gedragen, die beste man zei nog “Weet je neem het horloge maar even mee naar huis om even te kijken of het wat voor je” Dus ik heb het horloge een weekje gedragen en toen weer teruggezonden, mooi detail ik was bijna vergeten dat ik het horloge had ik was een beetje afgeleid omdat ik net die week de nieuwe Rolls Royce Ghost in ontvangst ging nemen en toevallig zat ik een beetje krap met de garageruimte dus ik moest wat schuiven met de Austin Martin en de Ferrari om alles te laten passen.
Uhu!
En dan denk je er niet aan om effe een lappie grond erbij te scoren om je koets met spoilers weg te kunnen zetten!?
quote gepikt van B.V.
350 000 euro. Neem maar effe mee
Hij kreeg de MB&F catalogus mee en hebben daar in de hal een foto gemaakt van de bladzijde waar de LM2 opstond…
Dus het is waar de TS heeft inderdaad die foto (van een foto) zelf gemaakt.
Het boefje
Wat een vreemde snuiters bestaan er toch…
Ik krijg nu steeds meer het nare gevoel dat een zekere @RobertGerard telkens goede sier loopt te maken met plaatjes geschoten door TS.
Hoe zou het eigenlijk met Piet de fotograaf zijn?
Die loopt op de Lamborghini beurs rond om foto’s te maken voor de nieuwe website.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik hoorde ook dat hij last minute was opgeroepen voor de 200m in Rio de Janeiro, omdat Bolt zo weinig concurrentie had.
Wel tevergeefs, lees ik net. Zelfs Piet moet blijkbaar af en toe even trainen om de wereldtop het vuur aan de schenen te kunnen leggen.
Zo zie je maar, Piet is geen god. Hoogstens een halfgod.
Zijn trainingsschema werd wat in de war gegooid omdat hij even bij Obama langs moest om het conflict tussen Israël en Palestina op te lossen.