Maar hoe loopt die van jou eigenlijk?

Ik heb vanmorgen weer eens gekeken hoe mij geliefde Silent Service loopt… -0.2s per dag…ok, is niet over een hele lange periode maar ik heb het vaker gemeten en over een lagere periode van 1 a 1.5 maand is het normaal rond de -0.5 per dag. Volgens mij een uitmuntende prestatie voor een horloge van deze klasse (of elke klasse en geld eigenlijk).
Ben wel eens benieuwd hoe die van jullie lopen.

7 likes

Dat typen gaat lekker zie ik…maar jullie snappen de essentie denk ik :slight_smile:

1 like

mijn horloges lopen beter dan ik zelf :grinning:

16 likes

mijn eco-drives moet ik nooit juist zetten :grinning:

1 like

Ik loop leeg :sweat_smile: :+1:

4 likes

Verkouden en een loopneus… te flauw. Excuus.
Net als @jacobus met mijn ecodrives (niet radio controlled)van Citizen weinig tot niks te corrigeren. Zeer content

3 likes

Mijn Thalassa loopt +1/+2 spd.

1 like

Ik loop er van over.

Vanaf morgen weer een mechanisch uurwerk om de pols en kan ik deelnemen aan dit lopend onderzoek…

:nerd_face:

5 likes

Tudor BB Ceramic, een seconde plus in 24 uur.
Dit uurwerk is hier dan ook op gecertificeerd (-\÷ 5 sec).
Dus heel tevreden!

2 likes

mooi hoor.

1 like

Gast … :joy:

spit-take-laughing

Mijnes ook. :wink:

4 likes

Ik heb geen idee hoe ze lopen, vind ik onbelangrijk.

2 likes

Mijn Vario met z’n Miyota 82S5 uurwerk loopt -2 seconden per dag langzamer dan ik. :grimacing:

Ik weet niet of ik zelf wel op tijd loop :crazy_face:

1 like

Ik zet in de ochtend het horloge van die dag gelijk met de ovenklokken dus ik kijk niet op een paar seconden.

4 likes

Ook niet op een paar minuten zo te zien.

2 likes

Ik ook, al mijn automaten lopen ergens tussen de 0 en +10s per dag. Ik wissel zo vaak dat het me niets uitmaakt.

2 likes

Jij snapt 'm

1 like

Meten is weten:

Ik meet dat niet zo vaak. Maar ze geven meestal wel de juiste tijd aan als ik ze draag. Dus het zal wel goed zijn.

Wat belangrijker is: In hoeveel posities heb je dat gemeten? En in welke?

Mijn horloge loopt op +/- 1 seconde per jaar, met een maximum spec van +/- 5 per jaar toegestaan door de fabrikant. :slight_smile: Zonder positionele variatie.