Ik heb vanmorgen weer eens gekeken hoe mij geliefde Silent Service loopt… -0.2s per dag…ok, is niet over een hele lange periode maar ik heb het vaker gemeten en over een lagere periode van 1 a 1.5 maand is het normaal rond de -0.5 per dag. Volgens mij een uitmuntende prestatie voor een horloge van deze klasse (of elke klasse en geld eigenlijk).
Ben wel eens benieuwd hoe die van jullie lopen.
Dat typen gaat lekker zie ik…maar jullie snappen de essentie denk ik
mijn horloges lopen beter dan ik zelf
mijn eco-drives moet ik nooit juist zetten
Ik loop leeg
Verkouden en een loopneus… te flauw. Excuus.
Net als @jacobus met mijn ecodrives (niet radio controlled)van Citizen weinig tot niks te corrigeren. Zeer content
Mijn Thalassa loopt +1/+2 spd.
Ik loop er van over.
Vanaf morgen weer een mechanisch uurwerk om de pols en kan ik deelnemen aan dit lopend onderzoek…
Tudor BB Ceramic, een seconde plus in 24 uur.
Dit uurwerk is hier dan ook op gecertificeerd (-\÷ 5 sec).
Dus heel tevreden!
mooi hoor.
Gast …
Mijnes ook.
Ik heb geen idee hoe ze lopen, vind ik onbelangrijk.
Mijn Vario met z’n Miyota 82S5 uurwerk loopt -2 seconden per dag langzamer dan ik.
Ik weet niet of ik zelf wel op tijd loop
Ik zet in de ochtend het horloge van die dag gelijk met de ovenklokken dus ik kijk niet op een paar seconden.
Ook niet op een paar minuten zo te zien.
Ik ook, al mijn automaten lopen ergens tussen de 0 en +10s per dag. Ik wissel zo vaak dat het me niets uitmaakt.
Jij snapt 'm
Ik meet dat niet zo vaak. Maar ze geven meestal wel de juiste tijd aan als ik ze draag. Dus het zal wel goed zijn.
Wat belangrijker is: In hoeveel posities heb je dat gemeten? En in welke?
Mijn horloge loopt op +/- 1 seconde per jaar, met een maximum spec van +/- 5 per jaar toegestaan door de fabrikant. Zonder positionele variatie.