Maar ik heb een printje..... :-(

Gisteren bij een kringloop werd me gevraagd wat ik van een vergulde Fortis Skylark vond die ik kreeg met een printje van Ebay waar $899 werd gevraagd.
Wij vragen er “maar” € 350,00 voor…
Toen Catawiki resultaten met verkochte horloges tussen 50 en 200 euro werden getoond, en melding dat het glas vervangen moest worden en de wijzerplaat beschadigd was, werd de euforie al rap minder…
Mijn advies de vraagprijs met een nul minder zal ws. niet overgenomen worden…

7 likes

Sommigen denken dat alles opeens heel veel waard is…
Slaat een beetje door, ik heb nog niet 1 horloge gezien bij een kringloop wat redelijk geprijsd is.

En ze hebben hun vaste opkopers die laten het puin achter en dan gaan ze dus dit soort prijzen aanhouden.

3 likes

Maar het is een gouden…was de volgende…
Nou er staat 20 micron GP…

Klopt, de bagger blijft liggen en dan tegen de tob-prijzen idd.

2 likes

Helaas wel, die vondsten die hier af en toe voorbij komen zijn pure mazzel lijkt mij. Hier in Almere ken ik geen dergelijke zaak die faire prijzen hanteert. En waar ik ook kom en even snel kijk is het hetzelfde helaas.
Totaal waardeloze stukken die misschien nog zijn op te knappen tegen een prijs die het niet waard is.

Jammer

Als ik mn horloges kon verkopen aan de prijzen wat sommige mensen er op ebay voor vragen was ik een rijk man geweest. :sweat_smile:

3 likes

Heel herkenbaar dit, vooral Chrono24 heeft dit effect op mensen…

1 like

Chronowat???