Maar is voorstellen

Goedendag,

Na al ruim 2 jaar lang meelezen (soms wat actiever dan anders) nu toch maar is een voorsteltopic…

Horlogedragend sinds jaar en dag. Begonnen met diverse eenvoudige digitale Casio’s. Toen is er op een gegeven moment een simpele Analoge Pulsar gekomen met stalen band. Die enkele jaren als dagelijks horloge gedragen tot die er niet meer uit zag door krassen en dergelijke.

Echte interesse in horloges kwam ruim 2 jaar terug toen ik ging kijken naar een vervanger voor de Pulsar. Uiteindelijk vervangen voor een Citizen Eco-drive Promaster BN0000-04H. Daar raakte ik recent wat op uitgekeken en de opvolger is een Casio Edifice EFR-534 geworden. Kwam de EFR-534 tegen en toen wist ik eigenlijk direct dat deze er moest komen. Kort getwijfeld tussen één met witte wijzerplaat/gele accenten en de 534RB maar nadat ik beide om had geprobeerd was de keuze duidelijk. Het werd de EFR-534RB.

In dezelfde periode als de aanschaf van de Citizen nog een G-Shock aangeschaft voor tijdens werk en sporten. Deze is nog in bezit en wordt nog regelmatig gedragen tijdens sporten en klussen. Is een G-Shock DW-5600E

“Wensenlijstje” bestaat momenteel uit een automaat Duiker (Seiko Monster spreekt mij in het bijzonder aan) en een wat luxer uitgevoerde G-Shock (als in Mudman/Rangeman), maar wie weet wat er wel en niet gaat komen.

En dan kan een plaatje natuurlijk niet achterblijven:

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende wereld der horlogerie!!
Een leuke intro!!
en een mooi vooruitzicht, zo’n Seiko Monster.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom! En thanks voor je intro.

Gr,Erik

Welkom!