Maar mijn Timex liep nog

Vanmiddag op de fiets onderweg naar het zwembad hoorde ik iets uit mijn jaszak vallen. Ik keek om en zag iets zwarts liggen.
NEEEEE! Niet mijn Timex Ironman! Please! X(

Ja hoor, daar lag mijn 20 jaar mijn oude, trouwe, sportieve metgezel waarmee ik ruim 150 kilometer per jaar zwem en die trouw en zonder morren mijn tijd op de 40 baantjes opneemt, in een plasje op het wegdek. :X
En ja hoor, een auto die er vlak achteraan kwam reed eroverheen! ::o

Ik terug en inspecteerde het horloge. Alles deed het nog.
In het zwembad probeerde ik het horloge om te doen maar dat ging niet omdat het lipje in de gesp afgebroken was.
Ik ben zo blij dat de schade mee is gevallen. Nu maar weer het bandje vervangen, voor ongeveer de 5de keer in zijn hele leven.

Waarom heb je hem dan in je zak is natuurlijk de vraag? Ik wil eigenlijk niet mijn dagelijkse klok (vandaag het zwarte Seiko Monster) op mijn werk laten liggen dus hou ik die om tot in de kleedkamer.
In het vervolg de Timex dan maar niet meer in mijn jaszak stoppen maar in de tas, of gewoon de rits dichtdoen.

Maarten

Gewoon om je andere pols. :wink:

dreski Schreef:

Gewoon om je andere pols. :wink:

Hoe simpel kan een oplossing soms zijn :wink:

vreselijk maarten, dit is gewoon horlogehorror, het kippenvel staat me op de armen, gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen. maar spannend was het wel;)

En alleen gespje vervangen kan ook…

Mazzelaar

Het was zeker een Pontiac die er overheen reed… :wink:

Fijn voor je dat het alleen maar bij een gesp is gebleven.

GR harb

Geluk bij een ongeluk…

Wat zul jij geschrokken zijn…

Fijn dat het goed afgelopen is…

Groet, Justin