Geen stijl?
(SBGA375G).
Ja, Geen stijl, beginnende met GS omdat ik weet waar je mee zou komen haha. Flauw grapje.
Uiteindelijk heb jij die ook na 1 week weggedaan voor een Panerai. Dus zo succesvol zal het niet wezen. De 16610 houdt het al een half jaar vol.
Zowaar een record.
Je moet je niet met mij vergelijken, ik ben een hopeloze draaikont!
Dat zou dan ten koste moeten gaan van de Chronoswiss. 1 dresser is zat.
Paar keer op het punt gestaan om deze te verkopen, maar hij blijft wat met mij doen
@Sat een Speedy is zeker een reële optie. Ipv welke?
@jur vind ik wel mooi, maar niet mooi genoeg. Dan hou ik het liefste bij 3.
@Synn7 ja gaaf he! Opvallend veel opmerkingen op dit horloge.
@gbj haha.
Twee weken!
Dit is genoeg reden voor een ban!!!
Mooie collectie mien jong!
Prachtig trio zo!
Mooi trio Robert!
Gewoon zo laten, als je echt iets wil toevoegen: een Casio G Shock…
Of ga eens vintage.
Tsja. Wat is je vraag eigenlijk? Want je titel vraagt letterlijk "Maar wat nu?, terwijl je relaas er onder alleen vertelt wat je hebt, dus ik snap het niet zo goed.
Als ik volkomen eerlijk ben vind ik alleen de Aquaracer tof. Maar ja, so what? Wil je een andere kant op? Of niet? Ik kan nu mijn mening over de Sub en de Chronoswiss geven, maar noch jij noch ik hebben daar iets aan.
Rest mij niets dan je veel plezier te wensen met de horloges die je gekozen hebt, toch?
Zeer toffe Tag. Het moet gezegd.
Die Chronoswiss man man man. Wat een beauty. Ik ben geen fan van subs maar die van jou is echt heel nice.
De vraag extra toegevoegd, dacht dat dit duidelijk was.
Ik wil een ander zijn mening horen. Dit Kan een bevestiging zijn, of juist een frisse blik. Ik waardeer eerlijke feedback, zowel positief als negatief.
Lelijke Chronoswiss weg en een Speedy kopen.
Ik zou wat weg doen, en een speedmaster toevoegen.
De Tag of de chronoswiss eruit, of zelfs beiden.
Echter dan geen gewone speedmaster, die heeft iedereen toch al. Maar een Tokyo of een tintin ofzo.
Ps toch binnen gekomen die rubber strap voor de Tag?
Hoeveel PB’s heb je al voor die waanzinnig mooie Chronoswiss?
Had ik al gezegd dat die Tag cool is? Maar even serieus, aan de sub hoef ik m’n asem niet te verspillen. Die ChronoSwiss heeft in mijn ogen een te afgerond jaren-90 ontwerp, een euvel wat ook erg veel Credors hebben.
Dat je dan vier registers van het één of ander hebt, èn een Zeigerdatum, sja. Ik word heel erg niet blij van dat ding. Sorry. Ik zou die er uit gooien en zoiets bij zoeken:
Foto gewoon van het net gerukt, ik weet niets over dit horloge, de echtheid of wat dan ook, maar het ontwerp is waar het me om gaat. Klassieke strakke kast en harmonieuze wijzerplaat.
Leuke “collectie” Robert. Áls er al iets zou moeten veranderen dan zou wat mij betreft de Chronoswiss eruit mogen. Daar heb ik persoonlijk he-le-maal niks mee als je die zou kunnen upgraden naar een Zenith El Primero…