Hf,
Ik ben inmiddels bijna 4 jaar member van dit mooie forum. Door de jaren heb ik bizar veel horloges gehad. Door de jaren heen ben ik van 1 stuk, naar 2 stuks, naar 3 stuks gegaan, om vervolgens weer naar 1 te gaan. Ik heb alle financiële stappen doorgemaakt en heb van alles mogen proeven. Ik was eerst voornemens om deze door te nemen, maar dan zou dit topic echt te lang worden.
Het is zondag en ik verveel me, dus misschien wel leuk om mijn huidige collectie eens in het zonnetje te zetten, met name omdat ik op dit moment gewoon erg tevreden ben met wat ik heb.
Ik heb een 3 stuks collectie welke gezamenlijk een hoop horlogevakjes afkruisen.
- Rolex Submariner 16610
- Chronoswiss lunar CH 77951
- Tag Heuer Way1112
Voorheen boeide het mij niet of het een watch only was of full set, maar tegenwoordig vind ik dit toch fijner. Uiteindelijk belandt de doos in de kast, maar over 40 jaar is dit toch geweldig? Derhalve alle 3 full set.
Rolex Submariner 16610
Altijd al mijn grail geweest. Ik vind Rolex een mooi merk en de Submariner met puist is voor mij kenmerkend voor Rolex. Na een aantal jaren eindelijk financieel zover om deze te kopen, waarna ik met geluk een ongepolijst model wist te bemachtigen.
- grail
- duiker
- Rolex
- datum
- zwarte plaat
- automaat
- waterdichtheid
Perfect geschikt voor elke dag van de week. Geschikt voor elke gelegenheid. Met recht het financiële kopstuk van mijn collectie.
Chronoswiss lunar CH 77951
De Chronoswiss vind ik zelf prachtig. Mooie witte wijzerplaat en een prachtig geheel. Alhoewel het horloge niet perse bij mij past, vind ik hem dusdanig mooi dat ik er geen afstand van kan doen. In de box ook een geweldige aanvulling. Op blauw kan ik hem wel erg waarderen en vind hem erg mooi om de pols, ondanks het contrast met de tatoeages.
- Chrono
- Maanfunctie
- witte wijzerplaat
- goud
- datum
- automaat
Perfect geschikt als dresser. Horloge voor het moment dat je wat netter gekleed bent.
Tag Heuer Way1112
Sinds een week pas in de collectie, maar een geweldige aanvulling. Het perfecte grab and go horloge. Quartz, dus altijd op tijd en met de rubberen band zit het horloge heerlijk om de pols. Prachtige blauwe plaat!
- rubber
- blauwe wijzerplaat
- duiker
- datum
- quartz
- waterdichtheid
Het ideale grab and go horloge. Perfect voor de zomer met zijn waterdichtheid en rubberen band.
Dit is voor nu mijn collectie. Sinds lange tijd ben ik erg tevreden, maar je weet natuurlijk nooit wat er op je pad komt. Ik ben altijd geïnteresseerd in een ander zijn mening. Wat vind jij ervan en heb je een suggestie mocht je anders vinden?
Bedankt voor het lezen en wees zo eerlijk en kritisch als mogelijk!