Dat ding hoort op de bodem van de ….
2 likes
Rutg3r
23 september 2023 om 06:53
23
Die is niet diep genoeg. Dadelijk duikt iemand hem nog per ongeluk op
3 likes
Ruud
23 september 2023 om 07:05
24
Ik vind vooral horlogemaat droef klinken.
Maas is een 13 in dozijn duikertje voor zo’n 125 euro teveel.
WJH
23 september 2023 om 07:09
25
Intussen lijken ze er wel zomaar eventjes 21000 euro mee binnen te harken.
Doe dit nog 4x en je mag mee posten in het 100k topic.
Hans82
23 september 2023 om 13:02
26
Is die 21000 pure winst dan ?
PetraO
23 september 2023 om 13:15
27
Niks bijzonders inderdaad. Bij Ali kun je leukere horloges kopen voor 1/5 van die prijs.
En: in ALLE 13ineendozijn horloges zit toch miyota of seiko?
MrBie
23 september 2023 om 13:33
29
Ik vind MAAS wel een goede merknaam en daarmee is alles gezegd, het ontwerp, de uitvoering en de prijszetting vind ik maar niks
Die prijs voor een Invicta imitatie?
Nee veel te duur.
En nog simpel ook.
WJH
23 september 2023 om 17:52
31
Hans82:
21000 pure winst
Nee dat niet, maar ben wel benieuwd wat de marge is. Wilde eigenlijk nog even revers image search op dit horloge uitvoeren. Als je er dan dezelfde zonder logo tegenkomt dan weet je wel hoe laat het is.
Fate_Amenable_To_Change:
Een horloge is niet alleen een tijdwaarnemingsapparaat, het is de belichaming van vakmanschap en emotie. - Aaron Maas
En dan één van de meest nondescripte klinisch aandoende duikertjes neerzetten die god’s groene (see what I did there?) aarde rijk is, met een keramische bezel die tegelijkertijd een modderige tint groen lijkt, én glanst als een hele batterij hondelullen in de maneschijn.
De koppeling met Miyota is me even onduidelijk, de kast is totaal oninteressant en slab sided, de band is de helaasheid der dingen (wie pakt er in godsnaam een vlindersluiting op een duikhorloge), en het geheel komt op mij over als een product van de AliExpres grabbelton met componenten.
Als dat horloge-ontwerpen uitspuugt… Verhip. Ik had het niet beter samen kunnen vatten.
Ik mis dan wel weer het verhaal van die broers die op reis zijn door Azië alwaar ze een zonderlinge maar bijzonder inspirerende Fransoos tegenkomen in Viëtnam, Monsieur Meuse. Die ontmoeting inspireerde de broertjes Maas om hun droom na te gaan jagen, het maken van een artisanaal horloge.
Na jarenlang in de leer geweest te zijn bij gerenommeerde horlogehuizen is het dan eindelijk gelukt, en is de Maas er dan eindelijk. Maar los van het waarmaken van hun droom, gaan ze ook de horloge-industrie helemaal op z’n kop zetten. Ze gaan de “middle man” er namelijk tussenuit snijden, zodat wij als klant ook een stukje toegankelijke luxe kunnen kopen.
Ben ik al warm?
Het zou me niks verbazen als Maas BV een volle dochter is van Spaghetti Scametti.
Ik copy paste hem even want ik had het zelf niet mooier kunnen verwoorden.
Wel korter:
3 likes