madclerc

Horloge gekocht van @madclerc
goede communicatie , snelle levering en perfecte horloge zoals beschreven
kortom , nen toffe Belg

1 like

Van @madclerc een leuke SRPE61 overgenomen, precies waar ik naar op zoek was. Contact was zeer prettig en afhandeling is lekker snel gegaan. Horloge was goed verpakt en voldoet helemaal aan verwachtingen. Al met al een perfecte transactie, wat deze forum zo’n fijne plek maakt.

2 likes

@madclerc was bereid zijn SPB143 aan mij te verkopen… Ik wist wat ik verwachten kon qua Seiko want ik heb deze al eens eerder gehad. Erg mooie staat, fijne communicatie en prettige deal gedaan en dus een aanrader!

Dank en groet!

1 like

Een Seiko overgenomen van @madclerc

Horloge zoals omschreven! Fijne, correcte en goede communicatie.

:+1::+1::+1:

1 like

Een Seiko SPB151J1 overgenomen van @madclerc. Fijn contact en prettige verkoper. Horloge was in perfecte staat en netjes ingepakt, een aanrader dus als verkoper op dit forum.

1 like

Ik heb een Dan Henry overgenomen van @madclerc. Het horloge aangekregen in topstaat en heel netjes en veilig verpakt in de originele verpakking opgestuurd gekregen. De communicatie verloopt enorm vlot, met geregelde updates doorheen het betaal- en verzendproces: zo heb ik het graag.

Zeker een aanrader, en nogmaals bedankt!

2 likes

Ik kan bovenstaande enkel beamen! :grin:
Vlotte verkoop met snelle verzending en geregeld updates, aanrader! @madclerc

Steinhart Jubilee band overgenomen van @madclerc
Prettige communicatie, vlot gehandeld!
Aanrader :slight_smile:

1 like

Leuke deal met @madclerc gemaakt.
Fijne en snelle communicatie.
Goed en snel verzonden en bombproof ingepakt.
:+1::+1::+1::+1:

1 like

Mooie universal geneve overgenomen van
@Madclerc!

Goede communicatie en opvolging. Alles keurig verpakt verzonden.

:+1:

1 like

Afgelopen week een Smiths overgenomen van @madclerc. Door de eerlijke foto’s in slecht licht bleek het horloge in nog mooiere staat als gedacht! Prettige communicatie en snelle bombproof verzending. Tot de volgende! :+1:

1 like

Het was een stukje rijden, maar zeker de moeite waard :blush::+1:, @madclerc kan ik aanraden :+1:
Communicatie en afspreken ging mooi vlot en meedenkend … ben blij met het horloge.
Bedankt en je bent een aanrader.

1 like