Na veel te hebben meegelezen vind ik het toch wel eens tijd om me voor te stellen. Ik ben Roy, 34 jaar en heb al jaren een passie voor horloges. Na veel sparen heb ik de afgelopen jaren een leuke collectie bij elkaar verzameld.
Ik heb de volgende horloges
Hamilton Khaki Aviation Pilot 46mm (staal en leren band)
Breitling SuperOcean 44mm yellow details (staal, Diver Pro II en III band en deploy)
Omega Planet Ocean 45mm met oranje bezel (stalen band)
Marina Militaire 44mm met sandwich dail (leren band)
Parnis Portuguese 43mm (blauw leren croco band)
Onderweg is nog een Marina Militaire mini fiddy 44mm van Getat en ik heb er op ebay een Assolutamente band bij gekocht.
Ik draag al mijn horloges met veel plezier, of ze nu goedkoop of duur zijn. Ook het kmutselen aan klokjes vind ik erg leuk en de Marina Militaire heb ik ook zelf in elkaar gezet met bestelde losse onderdelen.
Mijn Omega PO en Breitling SuperOcean heb ik 2e hands kunnen kopen voor een leuke prijs (anders had ik maar 1 van de 2 kunnen kopen), de rest heb ik allemaal nieuw gekocht. Voor de toekomst zou ik best nog wel een Rolex Sea Dweller Deep Sea willen hebben maar ik vrees dat dat een meerjaren plan gaat worden, maargoed dromen mag natuurlijk. Voorlopig blijft het even bij de wat goedkopere horloges en zou ik best nog graag een Hamilton QNE met creme wijzerplaat willen hebben maar die worden niet meer gemaakt en 2e hands zie je ze nooit voorbij komen
Mijn fotografie skills zijn helaas niet zo goed maar zal binnenkort wel eens proberen foto’s te maken.
Vind ik altijd zo jammer he… Was toch best lekkere (stevige) muziek. En nu zijn er al hele volksstammen die er nooit van gehoord hebben. En daarnaast is het goedje anthrax natuurlijk nog bekend van de ‘poederbrieven’ die 10-15 jaar geleden ‘in de mode’ waren onder terroristen. Oh well…:(8-)