Maen Brooklyn 36 Triple Calendar

Bij deze verkoop ik mijn Maen Brooklyn 36 Triple Calendar. Niet omdat hij perse weg moet, maar als ik er iemand blij mee kan maken doe ik dat graag. Ik draag eigenlijk alleen mijn Sub en de Maen staat als decoratie in de watchwinder. Ik zou naast mijn Sub wel eens wat anders willen, dus sta eventueel ook open voor ruil met eventueel cashup.

Merk en model: Maen Brooklyn 36 Triple Calendar
Diameter: 36mm
Leeftijd: 2025 (gekocht via Chrono24)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 9/11/2025
Factuur en/of certificaat: Box, garantiebewijs en aankoopbon van Chrono24 ter inzage.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zie hierboven.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Ophalen regio Zwolle/Harderwijk of verzenden.
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9122
Vraagprijs: 620 euro.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes

Gereserveerd!

1 like