Maen Only NL

Wat lees je dan? Ben wel benieuwd! Ik las laatst een positieve reactie van iemand met een Maen.

2 likes

Deze comment en de daarin gelinkte threads

https://www.reddit.com/r/Watches/s/a2Y1yp6wpY

Coole profielfoto, RTJ is een van m’n favorieten:)

3 likes

Ik heb her en der ook een wisselende ervaring gelezen.

Heb dan over andere micro’s zoals Lorier veel goede ervaringen gelezem qua aftersales

Ik heb zelf geen ervaringen met de service van Maen, dus vind ik lastig om te beoordelen. Wat ik wel weet is dat Maen nog een jong merk is en enorm in ontwikkeling is. Als je ziet wat voor kwaliteit ze kunnen bieden in vergelijking met hun eerste modellen… De horloges zijn erg gewild en snel uitverkocht. Ik denk dat de capaciteit om goed service te bieden met de tijd beter gaat worden. Wat ik weet is dat je je horloge kan opsturen, maar dat ze ook de plaatselijke horlogerie willen vergoeden als er wat met het uurwerk aan de hand is. Het uurwerk is namelijk bekend bij de meeste horlogezaken!

Maargoed, ik heb dus zelf gelukkig geen ervaringen hiermee. Ik kan hier dus geen oordeel over vellen!

1 like

Ik zie dat één van de eigenaren van MAEN ook op het forum zit, @Julesvh . Wie weet kan hij ons meer vertellen🙂!

1 like

Nog eentje dan voor vanavond. Voor de geïntegreerde:

Erg interessant interview met de andere eigenaar van Maen. Over het ontstaan, maar ook over een periode dat de horloges die ze verkochten niet zo goed werkte. Gelukkig ligt dat al ver achter ze en heb ik de nieuwere modellen🙂

1 like

Wat mooi, dank voor de link.

1 like

Misschien heb ik geluk gehad maar ben zeer tevreden over mijn Maen Hudson Mk1. Destijds via Kickstarter project gekocht met het toen optionele ETA élaboré uurwerk. De afmetingen zijn voor mij helemaal perfect en geniet van gebolde saffierglas, mooie matte wijzerplaat en de sprekende wijzers. Deze gaat nooit meer weg.

Als ik dan iets negatiefs moet noemen dan wellicht de stalen band. Die zijn bij de latere modellen echt wel mooier geworden.

Paar fotos van mijn Maen Hudson Mk1, die recent heeft meegedaan in de HF fotochallenge.

11 likes

Gaaf horloge man! Je was er dus als eerste bij toen Maen startte👊🏻

1 like

Ik was er ook vroeg bij met de Maen Hudson LE First edition. Draag deze ook nog steeds met enige regelmaat. Wat @RWay aangeeft zijn de dimensies van het horloge top. Vooral omdat ik een kleine pols omtrek heb (16.5cm).

3 likes

Ik ook niet, ik kan alleen afgaan op wat anderen schrijven.

Meestal is dat één kant van het verhaal…

1 like

Prima horloge, goed afgewerkt.

4 likes

Beauty!

1 like

7 likes

De allereerste!
Limited #60

5 likes

Heb een zwak voor het merk… Ik doe mee :wink:

Eentje uit het archief:

En eentje van nu :sunglasses:

9 likes

Oeh dat is uniek, nooit meer weg doen!

Allebei heel gaaf Robert! Die Skymast wil ik ook nog een keer aanschaffen!

1 like

6 likes