Voor de liefhebbers van en de geïnteresseerden in het prachtige horlogemerk Maen! Laat ik aftrappen met mijn twee horloges van Maen:
Gaaf! Die Skymaster is erg mooi!
Die Brooklyn
Enkel jammer dat die er enkel in een 36mm variant is.
Geen maen hier maar ik kom toch even langs om te kwijlen
Al eens 36mm gedragen? Mijn favoriete maat! Hij oogt wel wat groter door de 20mm Jubilee.
Wel al een paar Seiko 5’jes gehad die rond de 36-37 zaten.
Nu denk ik dat de Brooklyn wel groter draagt, mede door de l2l van 46mm.
Heel mooi horloge dit.
De meeste horloges van Maen kunnen me wel bekoren, overigens.
Gaaf hoor. Had ik ook bijna gekocht! Is deze gekocht via het Forum? Zag er eentje laatst te koop.
Ja echt een aanrader. Je zult niet teleurgesteld zijn!
Heb hem nu een jaar. Vorig jaar via de shop van Maen nieuw gekocht. Geen moment spijt van gehad.
Mijn bewondering begint om te slaan in jaloezie
Geniet van je horloge en draag hem met trots!
Oef… Komt dat door het topic wat ik heb aangemaakt? Ik las geloof ik ergens dat je fan bent van microbrands? Dan snap ik niet waarom je nog geen Maen hebt! Nederlandse trots en waar voor je geld! Prijs/kwaliteit is er geen horloge op de wereld die hieraan tipt!
Met al die foto’s die geen renders zijn of anders bewerkt zijn, kan ik het merk nog meer waarderen.
Klopt, ik hou wel van unieke smoeltjes en originaliteit, microbrands bedienen vaak een niche en hebben net wat meer karakter.
Keuzestress en een wat kleinere portemonnee. Heb ook net een Clemence Munro besteld, maar misschien kan ik iets anders weg doen om plaats te maken voor een Maen. Als ik het geld had zou ik hun hele catalogus leegkopen.
Ik heb interesse in de Manhattan, maar lees wisselende verhalen over service van Maen. Goed om te zien dat er een topic is! Ik ga die Manhatten nog maar eens bekijken…