Maen Skymaster

Zoek eens op Omega soccertimer…… ik had een soort déja vue ervaring….

Done :joy:

3 likes

Ik zou voor de midnight blue variant gaan, ziet er gaaf uit en net ff wat anders, me like :ok_hand:t2:

2 likes

Ah, helder.

Mijn mening:
Ik vind hem oprecht supermooi. Gaaf dat het een automaat en echt voor een goede prijs.
Die gasten van MAEN zijn hier ook, en open en eerlijk.

Ik heb een Maen Hudson, het launch model. Inderdaad de afwerking kan beter, maar het is mijn eerste ‘echte’ horloge en gaat dus nooit meer weg. Het levert ook veel complimenten op, trouwens.

Welke kleurstelling?
Reversed Panda. Absoluut. Die soccer dinges zou ik niet doen, te veel kopie van Omega, zou mij storen.
De reversed panda is echt supermooi.

En tot slot:
Het is een tof merk, toffe gasten en je hebt echt iets zeldzaams.

2 likes

Ik wil er op gegeven moment ook één, een inverted panda op armband. Vind het tof dat hij 38mm is en een plexi glaasje heeft. Hij doet me ook veel denken aan de Heuer Autavia. Maar nu wil ik hem nog niet. Ik zit nog steeds te wachten op m’n Nomos Metro. Een volgende batch misschien.

1 like

Top, dank je wel voor je mening en delen van ervaring. Helemaal super daar kan ik iets mee. Vind het ook tof dat het een Nederlands tintje heeft

1 like

Een hoop positieve reacties, leuk was bang dat het een discussie zou worden over homages maar gelukkig is er ook enorm veel waardering voor het Merk. Persoonlijk ga ik voor de Sapphire upgrade

1 like

Ga voor de gein eens kijken hoe zo’n plexi glaasje er in het echt uit ziet. Ik vind ze fantastisch. Zeker bij een klassiek model. Ik heb een Max Bill en ik zou er voor geen goud saffier op willen. Echt niet.

1 like

Plexi of Sapphire mensen?

Saffier…

Maar vooral om krasjes, ik trek dat niet.
Eigenlijk is plexi mooier, maar alleen als er geen krasjes op zitten. Dat duurt bij mij 5 minuten. Hij is dan dus 5 minuten mooier en de rest vd tijd minder mooi…

2 likes

Uiteraard Sapphire, krasje in je plexi is zo gebeurd. Kan aan de gang blijven met poliwatch of hoe heet dat spul hahahhaa

Het is de inverted panda geworden, erg benieuwd. Zal zodra binnen wat foto’s plaatsen. Bedankt voor jullie advies​:muscle::facepunch::+1:

7 likes

Leuk man, van harte alvast en veel draagplezier!

Je zult er vast tevreden over zijn, Maen is naar mijn idee echt een goed merk. Heel knap wat ze neer hebben weten te zetten in een vijver die nu echt aan het overlopen is met start-ups.

Het zijn geen eendagsvliegen gebleken en dat idee had ik al want ik heb ze toen gebacked voor de eerste Hudson. Als ik geen vertrouwen had gehad toen zou ik nooit een dergelijk bedrag even overhandigen.

Al enig idee wanneer die op de mat ligt?

1 like

Thanks! Pre-order september, heel benieuwd of hij net zo mooi is als de plaatjes en filmpjes. Ben enorm kritisch met afwerking en moet echt een klik hebben. Hoop dat het een blijvertje is

2 likes

Valt nog mee dus, ik had in eerste instantie het idee dat september nog zo een tijd duurt. Maar dat is ongeveer 2 maandjes besef ik mij nu.

Ik ga er van uit dat het wel goed zit, dat was de crux bij de Hudson. Die was niet te vergelijken met de renders/plaatjes. Dus nu zal het echt wel meer stroken met wat je krijgt.

Succes met het afwachten/aftellen.

Ben erg benieuwd naar je mening straks en de plaatjes natuurlijk :+1:

1 like

Ja, ook gezien. Vind deze wel heel tof.

1 like

Op een of andere manier vind ik dit best tegenstrijdig aan elkaar klinken.

Zijn nu inmiddels op YouTube best wat reviews te vinden en daar wordt aangegeven dat het horloge er qua afwerking goed uitziet, maarja hoe onafhankelijk is dat. Vandaar dat ik heel benieuwd ben hoe er in het echt om mijn pols uit ziet. Hopelijk wil ik hem nooit meer af doen😍 Vandaag is het Breitling time (heel wat anders natuurlijk):

1 like

Vandaag binnengekomen, wat een fantastisch mooi horloge zeg. Het horloge is heel verfijnd, schitterende wijzerplaat, hoogwaardig gepolijst en geborsteld, scherpe randen en zo gaaf hoe de lugs naar binnen aflopen. De bezel draait twee kanten op, er zit een ietsepietsie speling op van boven naar beneden maar acceptabel. Saphire is fantastisch :smiling_face_with_three_hearts:Klein aandachtspuntje is de doos van karton en papier, een mooie houten doos hoort toch wel bij een mooi horloge van deze prijsklasse. Hier een paar plaatjes

9 likes

Wow, knaller hoor! Veel draagplezier gewenst!!

1 like

Dat gaat zeker lukken, super blij mee👍