Zou om 14:00 beginnen en om 13:55 was ik nummer 203. Gekkenhuis.
Ik heb er ook een aangeschaft . Ik vind de kleinere mooier dan de 42.
Oeps… Klopt ja, dat bedrag was om de hele Hudson door te laten gaan
Maar dat komt vast wel goed met die 450 stuks.
Ik weet niet of dat kan, je hebt hem ook al betaald en ik denk in dit geval, gekocht is gekocht. Het is namelijk een backing en geen directe aankoop.
Maarrrr, tactisch kun je hem wel weer tegen een goede prijs verkopen na levering en de 42 houden. Moet je wel even voorschieten dan.
Maar dikke pluim voor Maen, geweldige customerservice wat voor mij ook veel waarde heeft.
En nu maar wachten tot die er is.
Naar mijn ervaring mag je tot het sluiten van de campagne je inschrijving terugtrekken. Je hebt je immers gecommitteerd om na het succesvol sluiten van de campagne te betalen, niet eerder.
Ik heb het zelf ook wel eens een pledge, toen ik niet meer zeker wist of het ècht wilde, teruggetrokken.
Chaqu’un a son goût.
Erg jammer dat er zoveel onduidelijkheid is over de HFLE18. Maen heeft ons een superaanbod gedaan, een unieke versie van dit horloge, en zometeen worden deze horloges 30% duurder. Had er graag over willen stemmen - ook omdat Victorinox en Pelikaan ook al een mooi aanbod hebben.
Bedankt voor de correctie, echter het kan op beide wijzen geschreven worden. Kwestie van smaak
Vreselijk jammer!!
Er zijn 28 super early birds weer vrijgekomen. Wie toch nog een tientje wil besparen ik heb na wat twijfelen toch ook een backing gedaan…
De super early birds zijn nooit ‘op’ geweest. Er zijn er nu nog 26 over.
De vip discount was met 6 minuten weg.
Check out the second stretch goal.
Dat is heel fraai. Heb zelf niets echt iets met Swiss Made, maar het is een knappe prestatie. De elaboré is echt een verbetering. Heb ook meegedaan, dus ziet het graag tegemoet. Overigens is het opvallend met hoeveel een klein merk tegenwoordig aan ETA’s kan komen. Kennelijk is de schaarste voorbij. Ingestorte horlogeconjunctuur i.c.m. een ETA die zijn hand overspeelt heeft?
Swiss Made maakt me ook niet uit maar die elaboré is mooi.
Aardige big bang for the buck.
Yep ik ben ook een backer met nummer 3honderd…nog wat…
Zoals ik er nu over denk ga ik voor de 38 zonder datum zwarte wijzerplaat en witte chapter ring.
In dit geval vind ik het datum venster niet geweldig. Bovendien vind ik het onpraktisch bij het regelmatig wisselen van horloge, (meestal negeer ik de verkeerde datum).
De andere wijzerplaten zijn ook mooi…keuzes keuzes
Oké ik ben ook overtuigd. Ik twijfel nog tussen de witte of limited edition zwarte. In ieder geval zonder datum en met dichte achterkant. Ideaal reishorloge lijkt me
ja inderdaad een dichte achterkant heeft ook mijn voorkeur
Is het nou ook mogelijk om de LE Jet Black te kiezen met een open caseback?
Voor de Le weet ik dat niet zeker.
Groet
Rob