Maen Watches Hudson Automatic (Kickstarter)

Ik zag net dat binnen 3 minuten het doel bereikt was van het kickstarter project van Maen Watches.

Zijn er meer forum leden die deze besteld hebben?

6 likes

je ziet de teller van het aantal backers gewoon oplopen tijdens het lezen :hushed:

1 like

Haha dat filmpje. Ik schrok me de pleuris door die toeter. Lijkt wel War of the Worlds.

4 likes

Na 6 minuten waren de eerste 150 weg. Intussen al 200% funded. :flushed:

Ik ga voor de witte plaat met datum. :sunglasses:

2 likes

Voor het gemak van types zoals @anon50762135EV.

2 likes

Ik heb nr 79

Datum en zichtbodem rest nog even bedenken.

Wilde hem bestellen maar heb geen creditcard…
Poepzooi, dan houden ze hem maar en koop ik wel wat anders

En het gaat erg hard ja

3 likes

Heb er ook 1, weer eens wat anders een 38mm model voor erbij :slight_smile:
Zal denk ik blauw, zonder datum worden.

Meh, geen traditie/historie en niks eigens/vernieuwends. Een combinatie waardoor dit horloge mij extreem koud laat.

6 likes

Een duiker de Hudson noemen is wel toepasselijk. Minder passelijk word ik van die naam Maen met die lelijke scheve e.

2 likes

Niet mooi, niet lelijk, maar ik wacht wel op Eddie’s nieuwste creatie.

Het gaat nu allemaal wel heel erg op elkaar lijken, en of er nu een ETA/6R15 of 9015 in zit maakt voor mij niet zoveel uit, als het maar een betrouwbaar servicevriendelijk tikkertje is. Ik mot wel naar die plaat kijken met enige regelmaat!

1 like

Ja. Vind het geheel leuk, maar vooral de 38mm, geen datum (als optie) & geen doorzichtige achterkant (als optie). Kortom… :yum:

2 likes

als de kopers van de allereerste Breguet, Rolex en PP en AP enz, dat ook gezegd hadden, was het nooit wat geworden…

7 likes

Je kan niet logischerwijze van een nieuw merk verwachten dat het historie heeft & wat vernieuwend betreft, gaat het daar werkelijk om? Is dat de reden waarom Rolex het zo goed doet?

2 likes

Ik pik er ter zijner tijd wel Ă©Ă©n uit het blauwe gedeelte als de onvermijdelijke dump komt.

8 likes

Dat valt vaak tegen. Van de Baltic watches heb ik er nog maar weinig langs zien komen, en daar zijn er veel van verkocht.

1 like

Ik dacht zelf meer aan die Stuckx horloges.

Het gaat om de combinatie. Ik neem een Ferrari niet kwalijk dat hij niet praktisch is en een Renault Espace niet dat hij niet snel is, maar als je de praktische bruikbaarheid van een Ferrari combineert met de prestaties van de Espace ben je de markt niet aan het verrijken met interessante auto’s mijns inziens.

4 likes

Doet me denken aan de Seaforth.

1 like

Precies. Een goed merk heeft een eigen gezicht, herkenbaar dus. Dat is niet alleen uiterlijk maar ook functie en kwaliteit. Een nieuw merk staat dan ook voor de uitdaging een eigen smoelwerk te ontwikkelen. Dat is bij deze Maen mijn inziens niet gelukt.

2 likes