Maen Watches Hudson Automatic (Kickstarter)

jouw smoelwerk heeft ook jaren geduurd voordat het uitontwikkeld was…

5 likes

Dat was vanaf het prille begin, zoals bij iedereen, al uniek.

1 like

Sommige mensen willen gewoon een mooi strak klokje zonder rare fratsen.

2 likes

Omgedraaid: een Espace met de prestatie van een Ferrari. Zoiets als een Tesla X. Een oud en respectable merk :wink:

3 likes

Een doel van een nieuw merk is ook om iets te verkopen. Dat lijkt goed te gaan. Chacun à son goût :sweat_smile:

3 likes

Iemand uit mijn straat heeft die ook in het knalrood maar wat is het een gedrocht om naar te kijken (en dat zeg ik niet alleen uit afgunst omdat ik in een net niet oldtimer rij).
Om een bruggetje te maken naar dit topic vind ik de Maen wel mooi door haar eenvoud.

2 likes

Updatetje.
Had ze hierover gemaild en kreeg vrij vlot een mail dat ze hem nu op de site ook beschikbaar hebben en kreeg nog een kortingscode dus hij is besteld :slight_smile:

Hoe herken ik dat? Drie wijzers, wijzerplaat en kast?

En aan alle anderen die het niks vinden, niet kopen, niet kijken. Geen historie? Scheelt knaken voor het ontastbare. Altijd weer leuk om die meningen te lezen.

1 like

Prachtig resultaat van Maen kickstarter! Gefeliciteerd. Weliswaar niet my cup of tea, desondanks mijn grote, zo niet zeer grote waardering. En nu gestaag doorgaan, Maenmannetjes!

1 like

Hop hop, allemaal kopen :wink:
Nog maar 130 stuks dan komt de 42 mm er aan en wordt het interessant :sunglasses:

Die 42mm kwam al bij €40.000 dus even geduld dan is die er ook :slight_smile:

Bij 450 stuks.

Ben eigenlijk wel benieuwd of er nu “tactisch” wordt ingeschreven om te forceren dat de 42mm er komt. Daarna, hopla, inschrijven op de 42mm & je inschrijving op de 38mm intrekken…

Ben benieuwd, is inderdaad ook een optie :smiling_imp:

Zou om 14:00 beginnen en om 13:55 was ik nummer 203. Gekkenhuis. :exploding_head:

Ik heb er ook een aangeschaft . Ik vind de kleinere mooier dan de 42.

Oeps… Klopt ja, dat bedrag was om de hele Hudson door te laten gaan :slight_smile:

Maar dat komt vast wel goed met die 450 stuks.

Ik weet niet of dat kan, je hebt hem ook al betaald en ik denk in dit geval, gekocht is gekocht. Het is namelijk een backing en geen directe aankoop.
Maarrrr, tactisch kun je hem wel weer tegen een goede prijs verkopen na levering en de 42 houden. Moet je wel even voorschieten dan.

Maar dikke pluim voor Maen, geweldige customerservice wat voor mij ook veel waarde heeft.
En nu maar wachten tot die er is.

1 like

Naar mijn ervaring mag je tot het sluiten van de campagne je inschrijving terugtrekken. Je hebt je immers gecommitteerd om na het succesvol sluiten van de campagne te betalen, niet eerder.

Ik heb het zelf ook wel eens een pledge, toen ik niet meer zeker wist of het ècht wilde, teruggetrokken.:wink:

3 likes

Chaqu’un a son goût.

De 42mm gaat dus in productie.

2 likes

Erg jammer dat er zoveel onduidelijkheid is over de HFLE18. Maen heeft ons een superaanbod gedaan, een unieke versie van dit horloge, en zometeen worden deze horloges 30% duurder. Had er graag over willen stemmen - ook omdat Victorinox en Pelikaan ook al een mooi aanbod hebben.

5 likes