Maen Watches Hudson Automatic (Kickstarter)

#metoo
De ideale uitvoering zou voor mij zijn de rode accenten en de bezel van de LE denk ik…

Edit: Ik hou het in ieder geval op de 38 jet black, no date, closed caseback en ik denk de LE maar goed daar kan ik nog iver twijfelen

Mwah, ik zie dat zelf niet als een issue. De bouwkwaliteit (fit/finish) is uiteindelijk bepalend, materiaal boeit dan minder.

Welke moet je bestelllen als je de zwarte binnenring wil kiezen?

Weet iemand welke keuze je moet maken als je de zwarte binnenring wil hebben?

Jan

Ik kan weinig foto’s vinden van de witte Ghos white dial.

Iemand foto s gevonden.

Ik zie er ook geen probleem in. Als het er maar goed uit ziet :wink:

Niet die met WR erachter WR is witte ring volgens mij. Mag ook op zijn Engels

Jet Black bijvoorbeeld

de Jet Black en Jet Black LE (Kickstarter Limited Edition) hebben een zwarte chapter ring. Zoals @Sjerome al zegt is de Jet Black WR voorzien van een witte ring.

Achtergrond Maen Watches is mij nog niet helemaal duidelijk. Opgericht door 2 Nederlanders, gevestigd in Zweden. En verkopen Swiss made horloges.

Vooral dat Zweden intrigeert me, why that?

1 like


Geen idee…

5 likes

Mwoh, ik ben dan wel dik in de 50, maar eh…nou niet echt meer dan een mager 7’tje op de schaal van WilSeiko hoor

1 like

Geen idee, maar de vraag is ook niet bij me opgekomen.

Er wonen veel Nederlanders buiten Nederland.
Zweden is een beschaafd land.
Iedereen die aan een van de talloze Zweedse OEM fabrikanten een opdracht geeft, kan een Swiss Made horloge laten maken. De Swiss Made 60% regeling accommodeert ook nog eens veel onderdelen (zoals kasten, banden) uit het buitenland.

Dus voor mij is er geen vraag :wink:. Behalve dan waarom Swiss Made zo belangrijk wordt gevonden…

Er is nu bevestigd dat de rehaut van metaal zal worden. Maen is goed bezig :+1:

1 like

Heb de Jet Black LE 38 mm gekozen. Ben wel benieuwd hoeveel HF leden deze hebben besteld en welke ze hebben gekozen. Is het een optie om te reageren met alleen het noemen van het gekozen type?

Jet black LE 38 mm

1 like

Hebben jullie schriftelijke toestemming van de dames om hun foto hier op het net te plaatsen?

Onder de nieuwe privacywet kan dit helaas niet meer…

1 like

HASSELBLAD :slight_smile:

HELL YEAH! Ze zijn goed bezig daar, ik heb er alle vertrouwen in :slight_smile:

5 likes

Dus jij gaat een andere avatar gebruiken zeker?