Wat jullie commentaar over MAEN horloge, specifieke voor ultra thin Manhattan model…wort to buy of niet in prijs kart €1400,00?
wat vind je er zelf van? Mooi? lelijk? handwinder? wat zoek je?
Je had ook de zoekfunctie op het forum kunnen gebruiken.
En je vraag daar kunnen stellen.
Maen Only NL - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Ik ben aan het twijfelen naar dit Model, in vergelijking met Bvlgari Octo, 37mm wel beetje klein (MAEN).
Oh ja sorry…
Je twijfelt tussen de Maen Manhattan of een Bulgari Octo?
Wat betreft formaat: vierkantige horloges vallen een stuk groter dan ronde horloges. Ik zou dat eerst even gaan passen
Hmm, mijn hart gaat hier niet per se sneller van kloppen en dus ook nooit een gehad.
Edit:
is, volgens mij, toch wel effe heel andere league. Maar goed, what do I know?
Edit 2: heb je topictitel even wat specifieker gemaakt.
Sorry, maar nu in het Nederlands? Advies betreffende stijl, techniek, betrouwbaarheid? Wat is de vraag?
Ik begrijp je wel. Ik heb er ook last van. Zal ik in mijn tiny house blijven wonen of gaan we toch maar voor die villa?
Ik heb geen idee wat je vraagt, maar 1 advies: ga met geen van beide karten
Volgens mij is de vergelijking wat vreemd, gezien de enorme verschillen en niet eens alleen in prijs. Op zichzelf bekeken (en ook in vergelijking met bijvoorbeeld Benjamin James) juig ik de Maen Manhattan 37mm ultra thin toe. De kleine seconde en de wijzerplaat maken dit model nog eens interessanter, hoewel ik persoonlijk graag automatische uurwerken zie. Een interessant alternatief, iets groter (helaas voor mij, want ik denk dat het dus te groot wordt) is de Feynman VI. Ongeveer dezelfde prijs. Ik zou deze twee zelf graag eens naast elkaar proberen en heb van beide hoge verwachtingen.
Dit voelt een beetje als twijfelen tussen een Bentley Bentayga of toch maar een Dacia Sandero. Ik snap hem niet helemaal.
Je zou ook nog een Patek Cubitus kunnen overwegen als alternatief voor de Maen.
Ik ga stuk
Zou deze vraag (als het überhaupt een vraag is) nooit zelf kunnen verzinnen.
Zelfs niet in een dronken toestand.
Chapeau chapeau chapeau .
Ik kan aan goede paddo’s komen die je een trip van 8 uur geven. Is dat een oplossing voor je?
Bulgari Octo is niet perse de Finissimo
Octo !
Als je het goed doet wel
DM