Is er iemand hier die de Manhattan op rubber heeft? Ik ben wel gecharmeerd van dit model, maar ik zou deze denk ik niet op staal dragen. Kan helaas geen foto’s vinden en de straps van Maen zelf zijn niet geschikt voor de Manhattan.
Of is het überhaupt (nog) niet mogelijk om deze op rubber te zetten?
Prachtig, heb ik jaren geleden toen ze net op kwamen ook naar gekeken.
Helaas toen door de juwelier uit mijn hoofd laten praten (het was een nieuw merk dat hij niet kende, was waarschijnlijk meer een trend ding dan een ‘echt’ horloge).
Nog steeds jammer, want als ik die van jou zie begint t toch weer te jeuken😄
Tot nu toe, ik heb ‘m enkele dagen om de pols, wel een succes! Een leuke eigen look en een niet al te vaak geziene complicatie. Verder een bescheiden uiterlijk met toch wat ‘body’ dankzij de brede lugs. De lunette en markers glimmen fijn …
Er is een uurwerk met datumschijf wat ik niet helemaal kan plaatsen in deze prijsklasse. Ook kun je volgens mij het uurwerk verkloten als je op een verkeerd moment (normaal rond middernacht) de tijd/datum versteld. (Is dat zo?)
Als je de datum verzet rond middernacht wel. Als je enkel je tijd verzet (rond middennacht) dan verzet de datumschijf zichzelf zoals bedoeld is en kan dat geen kwaad.