Nice, Ben erg benieuwd!
Koop ook nooit in deze prijsklasse en dat weerhield me er ook van. Natuurlijk een valse gedachte maar ik vind hem te “goedkoop” om goed te kunnen zijn (in relatie tot de rest van de collectie) en te duur als probeersel
Nice, Ben erg benieuwd!
Koop ook nooit in deze prijsklasse en dat weerhield me er ook van. Natuurlijk een valse gedachte maar ik vind hem te “goedkoop” om goed te kunnen zijn (in relatie tot de rest van de collectie) en te duur als probeersel
Zojuist deze limited edition Manhattan 37 op de kop getikt. 100 stuks beschikbaar en binnen enkele minuten uitverkocht. Heel benieuwd hoe deze er in het echt uit gaat zien
Gaaf! Zie graag je foto’s verschijnen!
Zo dat is zeker snel. Op chrono staan 2 manhattens met +400 vieuws per 48 uur. Ding is hot nu
Die heb ik ook een paar keer zitten bekijken, echt een toffe kleur!
Zonet een mooie Maen Brooklyn in het ontvangst genomen na een leuke deal hier op het forum.
Eerste indruk is echt geweldig!
Zeer comfortabele band en mooie afwerking
Gaaf man, geniet ervan!
Mooie uitvoering! Geniet ervan!
Mocht iemand toe willen slaan, alleen vandaag en morgen tot 16u te bestellen!
Ik vind hem heel vet, maar niet voor mij…
De groene was in 10min uitverkocht. Denk dat deze wat langer zal duren.
Jij hebt een Tudor tegenwoordig dan kun je hier niet meer mee gezien worden natuurlijk
Haha Maen is en blijft geweldig! Alleen vind ik de dial te druk🙈
Ben benieuwd of iemand hier de Maen Lunar al heeft, die brick bracelet is mooi vintage en het maat horloge met 36 mm ook perfect!
Worden die niet in mei pas uitgeleverd?
Ja inderdaad, zat even te kijken en is nu nog pre-order.
Heel gaaf. Maak eens wat foto’s voor het raam bij natuurlijk licht. Deze Maen zie je niet vaak.