Maen Only NL

Er staan een prachtige Maen te koop in het blauw! Misschien voor de liefhebber die dit topic volgt!

Sla toe mannen!

Stel gerust al je vragen. Lang getwijfeld of ik deze weg zou doen. Maar ik heb liever dat iemand anders er net zoveel plezier aan gaat beleven dan dat deze bij mij in de la blijft liggen.

1 like

Dames uiteraard ook voor jullie!:wink:

1 like

7 likes

7 likes

Toch weinig broeders met een Maen hier… Ben benieuwd naar jullie klokjes!

8 likes

Nou, vooruit dan maar. Een jaar geleden mijn Maen bij zonsondergang, niet op de Hudson maar op de Marowijne…

5 likes

Beauty👌🏻

Goedemorgen heren van het goede leven! In de achtergrond de prachtige maan die nog zichtbaar is. Op de voorgrond het klokje wat zijn naam heeft te danken aan de maan. In oud-Nederlandse taal. MAEN!

7 likes

Mooie GMT op mp…

MAEN HUDSON GMT - M1.3.3 Heren horloge 38mm
€ 700,00

1 like

wat vinden we van deze new release?
Ik heb me nog nooit in Maen verdiept maar zag deze foto en werd toch meteen enthousiast. De band lijkt me erg gaaf en het stoere “beefy” uiterlijk zoals Fratello het noemt, spreekt me wel aan. Any ideas?

2 likes

Ik moest even wennen aan de looks. Over de kwaliteit twijfel ik geen moment. Ik moet zeggen dat ik hem steeds meet ga waarderen​:ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Fijne dag!

3 likes

Ik vind / vond het, zo op de foto’s, een heel aansprekend ding, en heb dan ook op de knop gedrukt.

Nu wachten tot mei om te kijken of ik hier goed aan gedaan heb :slight_smile:

1 like

Ben benieuwd, leuk man! Ik zag Nice Leonard laatst voorbijkomen die het over dit horloge had. Hij vindt dat er op dit moment geen horloge op de markt is die op dat prijsniveau betere kwaliteit biedt!

Zonder ‘m in handen gehad te hebben (?) :roll_eyes: Met de mening van die schreeuwlelijk, met alle respect uiteraard, doe ik niet zo veel.

Ik koop eerlijk gezegd nooit iets in deze prijsklasse, maar ik ben erg benieuwd!

3 likes

3 likes

Staat hier eentje van op MP.

Vind die van jou zonder datum veel mooier

1 like

Ik heb wel datum onderaan hoor! Dag, datum en maand staat erop!

Ah sorry, ging om de diver. Eens! Zonder datum vind ik ook mooier.

2 likes