Mag dit gebeuren na enkele maanden?

Ik heb. Hier een nth näcken van 10-2018.

Gisteren keek ik “toevallig” naar het horloge (tijdens het dragen) en zag ik ineens dat de beveiliging van de clasp eraan bungelde. Net op tijd gezien dus, anders was ik meerdere onderdelen kwijt geweest.

Nu blijkt het boutje te missen die het bij elkaar zou moeten houden.

Iemand eerder gebeurd?

En wat te doen. Lokale horloge maker voor een boutje, of de leverancier/ producent aanschrijven?

Mag het gebeuren? Nee.

Ik zou gewoon de fabrikant (of waar je kocht) aanschrijven, het probleem neerleggen en kijken waar ze mee komen. Je kunt altijd nog bezien of hun oplossing okee voor je is (of dat je dan weken je band kwijt bent omdat je die op moet sturen). Naar plaatselijke horlogemaker kan altijd nog.

5 likes

:point_up_2: dit dus

2 likes

Nee, kan natuurlijk niet. Ik zou Tudor een boos berichtje sturen.

18 likes

Dat kan sowieso nooit kwaad :joy:

4 likes

:joy:

3 likes

:joy::+1:

1 like

De producent vragen een nieuw boutje op te sturen en deze dan vast zetten met bijv. Bison lock bond.

1 like

Deze lijst ik in. :joy:

4 likes

Top!, ga ik gewoon even wat rond mailen :blush:

Nee natuurlijk mag dit niet, retour en op laten lossen.
Zal ook geen probleem zijn denk ik.

Hmmm…hier hetzelfde bij een nieuwe nth barracuda vintage black die ik 2 uurtjes om mijn pols had zitten…

Leverancier een mailtje gestuurd en vervolgens horlogeband opgestuurd. Zij zetten een er een nieuwe sluiting aan.

Maar lijkt er dus op zat dit wel een zwak punt is bij de nth horloges.

3 likes

Ben dus niet de enige, jammer dat dit een fragiel punt is. Verder vindt ik de band zeer degelijk en netjes afgewerkt.

Mijn band ligt ook bij de verkopende partij voor reparatie.

Hier inmiddels een nieuwe sluiting binnen gekregen.

Keurig opgelost dus. :+1::smiley:

5 likes