Mag een leek dit geloven ?

hoezo?

Puur eigen gewin en daar is niets mis mee maar probeer het niet te verkopen alsof je onafhankelijk bent en het beste voorhebt met liefhebbers van horloges. Die liefhebberij interesseert dit ā€œheerschapā€ namelijk geen ene moer zolang hij er maar beter van wordt en als je niet in zijn straatje past dan wordt je gedumpt.

Maar ik wil niet teveel in herhaling vallen van dingen die ik eerder heb gezegd :zipper_mouth_face:

2 likes

Ik ben mssn niet helemaal op de hoogte van wat je hiervoor zei dus maybe indulge me. Ik kijk TGV al een tijdje en vind z’n video’s leuk en informatief. Ik wist alleen niet dat hij afhankelijk is (behalve mssn dat hij wat leveranciers promoot via wie hij inkoopt). Ben daar wel benieuwd naar want hou zelf zeker ook niet van sluikreclame.

*edit: ā€œdat hij AFhankelijk isā€

Oh, het gaat verder dan dat. Maar ik ga daar in dit topic niet verder op in. Stuur maar een PB als je meer wilt weten

Maar je hebt wel gelijk. Ik was erbij- net zoals meerdere HF leden denkelijk- toen hij net begon op YouTube. Hij doet het goed commercieel gezien, maar hij heeft geen verstand van horloges. :slightly_smiling_face:

2 likes

In het kort; hij promoot vooral zijn eigen horloges en belangen… Ik kijk liever Netflix tegewoordig :wink:

3 likes